NTAuthority Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 Even lekker vliegen op mijn, ehm, motor? (alleen was hij niet echt bestuurbaar, enkel omhoog naar voren ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2008 Mijn dikke CJ : Mijn mooie lowrider, met hulp van zo'n mod die de kleuren van je auto verbeterd: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Lang geleden dat ik nog eens screens postte. Misschien heb ik er al enkele van deze geplaatst, ik heb de mooiste eruit gehaald. Commentaar en/of tips of ratings zijn welkom! Phoe! Sorry voor de lange lijst, was nogal lang geleden. Ik kom er trouwens net achter dat ik ongeveer 300 foto's heb genomen. Wat brengt die camera in San Andreas veel extra speeluren... Bewerkt: 13 maart 2008 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 Wow! egt mooi, vooral de 3e en de laatste... Hier nog 2 van mij... Jammer dat het 'Rockstar sterrenbeeld' er niet helemaal opstaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Ik zat wat te kloten met de animaties van Sa, en toen gebeurde dit: Zeer onduidelijk Bewerkt: 14 maart 2008 door tjerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 Ik zat wat te kloten met de animaties van Sa, en toen gebeurde dit: Zeer onduidelijk Wtf ! Heb je een mod aanstaan of drukte op allemaal knopjes tegelijk ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 Nee, ik zit tegenwoordig animaties van Gta aan te passen, en toen gebeurde dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 Grove 4 life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2008 Hoe de hell ben ik hier ooit terechtgekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 bijna ieder plaatje zie ik geen CJ of HUD hoe maken jullie die foto's???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 bijna ieder plaatje zie ik geen CJ of HUD hoe maken jullie die foto's???? Dat komt omdat die foto's zijn gemaakt met de Camera. Dan zie je geen HUD of CJ, maar je kan ook een foto maken van je eigen CJ. De foto's worden in de PC versie opgeslagen in 'Mijn Documten/San Andreas User Files/Gallery'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 bijna ieder plaatje zie ik geen CJ of HUD hoe maken jullie die foto's???? Dat komt omdat die foto's zijn gemaakt met de Camera. Dan zie je geen HUD of CJ, maar je kan ook een foto maken van je eigen CJ. De foto's worden in de PC versie opgeslagen in 'Mijn Documten/San Andreas User Files/Gallery'. ok erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Mijn favoriete motor: Mijn favoriete gun: En nog een dikke sniper: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Een wiel op zijn platgereden lul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
trio Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Mijn laatste screenshot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.