StijnGTA Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 de enige echte opa johnson Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Ik kon nergens m'n Shamal parkeren, maar na lang zoeken vond ik een plekje Na lang zoeken vond ik een plekje voor m'n Nevada, helaas overleefde hij het niet MegaPilot. Bewerkt: 30 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Twee screenie's... Die eerste: is die auto gemod? Zonee, welke auto is dat? MegaPilot. Reageren
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 bij mijn weten is dat de remington, getuned bij transfender. geen mod dus. (de velgen wel zo te zien) Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) Twee screenie's... Die eerste: is die auto gemod? Zonee, welke auto is dat? MegaPilot. Dat is een Buccaneer. Hij rijdt in SF vlak bij de haven. En die wielen is mod. Namelijk het 'NFS MW wheelpack for San Andreas' @ hierboven: geen remington dus Bewerkt: 4 september 2008 door GTAgangsta Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Nog weer ff twee: Gay-ballas Mijn boodschappenauto: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Twee screenie's... Die eerste: is die auto gemod? Zonee, welke auto is dat? MegaPilot. Dat is een Buccaneer. Hij rijdt in SF vlak bij de haven. En die wielen is mod. Namelijk het 'NFS MW wheelpack for San Andreas' @ hierboven: geen remington dus Fuck, geen vindplaats Maarja, ik vind wel een andere auto MegaPilot. Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 ff gezocht en gevonden: Net genoeg plek om me vliegtuig te parkeren : oeps! mischien wanted level 7? : Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hier weer ff twee screenies: Apart weertype op de mount chilliad: Windsor met dikke wielen: Reageren
Basssss Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 oeps! mischien wanted level 7? : Hoe heb je die gemaakt??? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Waarschijnlijk een combinatie van cheats en een carspawner (o.i.d.). Twee cheats: geen wanted level en voertuigen vliegen weg als je er tegen botst. En daarna gewoon een x-aantal Hydra's spawnen en er tegenaan botsen. ... Denk ik. Reageren
Timske Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Volgens mij ook met BC7Mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.