jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 :dans:Vette screen Myn screen Reageren
ComKwak Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Nog een paar screens gevonden, zijn oude: ''Het is de bedoeling om in de taxi te zitten hoor!'' Niet geladen paal Woeps, foutje Reageren
Jorismartens Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Je kunt ook andere voertuigen plaatsen. Ik heb er wel... Hier zijn mijn fotootjes. VERNIEUWDE FOTOOS:) Zijn deze beter? GEMOD in de transfender Vette fotootjes? Bewerkt: 3 januari 2009 door Jorismartens Samengevoegd met het bestaande screen-topic. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) EDIT Ik heb nog wat nieuwe fotootjes! MIJN auto VLIEGT (NIET gecheat maar gemod met de n00b) en zoals je ziet zie je de sterrenbeeld van Rockstar HELLUP mijn auto valt! ahhhh HELP DAT HAAL IK NIET WHATF? Heb ik het overleefd?? Bewerkt: 14 januari 2009 door _KoE_Mzungu Ongewenst taalgebruik verwijderd. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Sommige mensen kunnen parkeren als de beste. (De trein zelf ligt in het water) Reageren
Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Sommige mensen kunnen parkeren als de beste. (De trein zelf ligt in het water) lol Reageren
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (De trein zelf ligt in het water) oja dat is echt lol is dat een bug ofzo? Reageren
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) tzijn een beetje standaard fotos ik upload die van mij wel eve hier zit tenminste nog wat actie in Dit bericht is bewerkt door the_dan: 2 Jan 2009, 17:30:49 Bewerkt: 2 januari 2009 door the_dan Reageren
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) oke is zal straks dan ook wat foto's van auto's uploaden nou wat dacht je hier dan van?: I believe that i can fly! sorry dat men foto's wat te groot zijn Bewerkt: 2 januari 2009 door corneria Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Om een stortvloed van screens in het vervolg te voorkomen is er vanaf heden ook een limiet van 3 screens per post, naast het al bestaande limiet van 1 post per dag. Hopelijk komt dit tevens ook de kwaliteit van de screens ten goede als men een selectie van 3 moet maken. Helaas denken sommige dat de regel van 1 post per dag niet voor hun van toepassing is, van deze leden zijn er posts verwijderd. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 NIEUWE SCREENTJES... KIJK toch eens uit je DOPPEN, CJ!! Vliegende bulldozer?? Nooit van gehoord! Geinige parkeerplaats Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Paar helikoptertjes op de zeebodem Reageren
Jorismartens Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Sorry voor als het een dubbelpost of ik te VEEL heb gepost... maar nu over iets anders... Zo, wat is het DRUK in de gevangenis!! Huh?? een taxi met CJ er in?? (De homie DENKT dat het een taxi is.) Waarom is die deur in godsnaam OPSLOT?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.