Mazzeltje Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ja met de ARMAX maar die code is er toch alleen voor ARMAX NTSC versie? of heb jij die zelf geconvert :blink: Ik ben gewoon naar een site gegaan. Die staat bij SA General, en dan vastgeplakt topic. En daar onderaan staat een Link. Dus volgens mij is dat dus niet alleen een code voor de NTSC versie. Ik gebruik dus ook de ARMAX net zoals RTS nu ook foto's post. Ik heb dus niks zelf geconvert. Bewerkt: 27 februari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 Ik heb een paar nieuwe screens gemaakt 1. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ja met de ARMAX maar die code is er toch alleen voor ARMAX NTSC versie? of heb jij die zelf geconvert :blink: Ik ben gewoon naar een site gegaan. Die staat bij SA General, en dan vastgeplakt topic. En daar onderaan staat een Link. Dus volgens mij is dat dus niet alleen een code voor de NTSC versie. Ik gebruik dus ook de ARMAX net zoals RTS nu ook foto's post. Ik heb dus niks zelf geconvert. Ok bedankt ik zal dan maar eens op die site gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Hier zijn screens maar sorry voor de slechte kwaliteit: Bewerkt: 2 maart 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 Hier nog 2 van de Andromada Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Ik heb vandaag nog een paar SA foto's gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 keep them coming man.... looks coool yow. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 nog een plaatje gevonden van 1 van de eerste missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Bewerkt: 7 maart 2005 door ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 cutscene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 Ik heb weer 10 screens gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 masterlijke plaatjes mazzeltje..lekker strak nu nog een plaatje van een getunde wagen en dan is het toppie(mazelen)... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 masterlijke plaatjes mazzeltje..lekker strak nu nog een plaatje van een getunde wagen en dan is het toppie(mazelen)... Ik heb ook wat foto's van een getunde auto's gepost een paar pagina's terug. Maar hier heb ik nog 1 plaatje dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2005 haha zo had ik men wage gistere ook wel vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Mijn CJ is gister aangereden...sindsdien zijn z'n benen wat scheef. lol deze gast zit op een ontzichtbare bank :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 Ik heb vandaag nog een paar SA foto's gemaakt. je leven wagen voor een foto??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.