Jorismartens Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Die omschrijving is gelijk nog een link naar het foto voor als de foto HIER niet meer werkt.. ok? De auto steekt half door de grond... Gevolg: BOOOM Klaar om te botsen, piloot 1772? Die bomen zijn toch nogal gevaarlijk! Klaar om te landen? DOE HET ROOK UIT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2009 Droge screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 Kunst met kleuren. @MrKooKie, Neem aan dat je een mod gebruikt voor die km teller? Welke is dat? Hoop leuke screens van GTA SA. Zal hem binnen kort ook weer is uit de kast pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 @MrKooKie, Neem aan dat je een mod gebruikt voor die km teller?Welke is dat? Hoop leuke screens van GTA SA. Zal hem binnen kort ook weer is uit de kast pakken. Het is een CLEO mod.http://gta-action.planet-multiplayer.de/dl...w=10&page=2 En de texture kun je zelf bewerken. Alleen die speedo met schade moet je ergens anders d/l en, ik weet niet meer waar die is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 (bewerkt) dagje offroaden in hunter quarry met een getunede Rancher (ik noem het een BLAZER omdat ie veel op een echte amerikaanse BLAZER lijkt) Bewerkt: 15 februari 2009 door kgta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2009 1) 2) 3) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2009 3) Die is erg mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorismartens Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 SCREENS... Mag ie weer? Ben ik per-ongeluk op LAND gekomen?? Nou dat stunten loopt in de soep :| Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LukRacer Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Gangsta Stallion: Bewerkt: 18 februari 2009 door Luk-Lancer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ComKwak Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Tijdens de 2e cutscene bij deel 3 van End of the Line Lekker moment om vast te zitten Bewerkt: 18 februari 2009 door ComKwak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
m.o.d Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 heb er ook een paar: allemaal met de ingame-camera gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 ^^ mooie screen toch? Iraq won [T_T] Maar ik sta 1ste van mijn team [<^.^<] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CjThaBest Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 (bewerkt) leuk, maar dit is mijn aangepaste GTA San Adreas: (Wapen, voertuig en T-shirt aanpassingen ) New Great Effects 1.4 by [sAK*]KING_OF_SA (© en ®) En ik haad autopeg Bewerkt: 4 april 2009 door CjThaBest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 dagje offroaden bij pirates mens pants met een dumper rij je zo door de hele vijver heen zonder vast te lopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Mouser_ Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 (bewerkt) Ik had net een Auto ingame gezet, dus ik wil hem ophalen, wil hem naar mijn garage brengen, dus ik steek over midden op een drukke weg.. Alleen die andere kerel die reed net zo hard als mij.. (VOL GAS) Ik game weer verder, auto ff weer opzoeken >> Bewerkt: 8 april 2009 door _Mouser_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.