jorD1 Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 PS. De helft van mijn towtrucks was gestolen door een gozer vlak bij grove en achter die towtruck hingen nog airport auto's, was wel grappig om die dief vol gas zien weg te racen met lange trein auto's PS2. Dit was in single player met 151+ trainer Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Een paar home made screens van mijn nieuwste aanwinst, de Chevrolet Cobalt SS van de Nederlandse politie De mooiste uitgezocht, zie hier boven het resultaat. Ze zijn volgens mij wel gelukt. Bewerkt: 12 april 2009 door _KoE_Mzungu Voldeed niet aan de regels. Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Ik heb ook een paar screens: P.S: Die andromada die je soms ziet zijn verkregen door een mod en het kan zijn dat je die screens niet ziet de host waar mijn site staat waar die screenshots staan is nogal slecht en het duurt soms een tijdje tegen dat ze erop staan. EDIT: Ik heb de link en de afbeeldingen veranderd naar de oudere link van mijn site, ze werken normaal nu. Een gecombineerde afbeelding van een gemodde auto van mij: Brandweerwagen in brand xd: Blussende Brandweerwagen: Meer screenshots volgen later. Een paar screenshots zijn verwijderd >>> Door _KoE_Mzungu: In het vervolg gewoon plaatsen als afbeelding, niet als hyperlink.<<< Bewerkt: 19 april 2009 door megadreams Voldeed niet aan de regels. Reageren
kgta forum Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Grove Street Car Meeting O.A: Citroen Chevrolet ,landrover maserati. Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Zat me net suf te zoeken naar het knopje waarmee ik afbeeldingen in de gallerij kan zetten, maar dat is er blijkbaar alleen maar voor SL+ Reageren
kgta forum Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) blazer en extreem hoge suburban en een vastgelopen landrover pickup trouwens deze wagens zijn te downloaden op gtainside.com bij san andreas cars chevrolet en die landrover kan je downloaden bij gtagarage.com/cars Bewerkt: 13 mei 2009 door kgta forum Reageren
Jorismartens Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 IN marco's Bistro gekeken. LC vanonder bekeken. Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Dan post ik ook maar een paar screens: Reageren
Basssss Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Dan post ik ook maar een paar screens: Ik sta op die tweede foto! Reageren
General-lee Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 dit gebeurde er laatst toen ik een hydra had gecheat, ik heb er gelijk maar een paar screens van gemaakt en deze heb ik voor een school opdracht mogen inleveren Reageren
chips Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 die laatste screen is wel mooi, je zie zo... uit dat pistool komen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik had er nog één van het Liberty City in San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.