guib Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 wow, dat zou dus nooit egt gebeuren een van hem zal dan al dood op de vloer liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 CJ geeft Tenpenny een knuffel zeker een mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 CJ geeft Tenpenny een knuffel*Plaatje* zeker een mod Dat is de skin van Tenpenny ipv Big Smoke in de missie 'Big Smoke', eerste missie dus . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Body Armor + Desert Eagle FTW Homies say cheese Shotgunzzzz Homies cheese again Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Hoe krijg je een body armor om je heen?? ik zie hem nooit als ik hem heb gekocht of gechaet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doggi Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Hoe krijg je een body armor om je heen??ik zie hem nooit als ik hem heb gekocht of gechaet waarschijnlijk een mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2009 Hoe krijg je een body armor om je heen??ik zie hem nooit als ik hem heb gekocht of gechaet Gewoon een simpele skin die je overal kan downloaden op gta sites... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2009 Huis van CJ in brand, met nog een paar doden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Killer Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Ik heb een mooien weel uit mta maarja en nog eentje (dezen is wel uit mijn mapmod staat er een tol) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2009 Ik was op het bouwterrein en toen viel er in eens een vliegtuig uit de lucht. De brandweer kwam er aan en ik had de brandweer wagen vast gemaakt aan de hijskraan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2009 (bewerkt) Bewerkt: 19 oktober 2009 door mrtuning Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 (bewerkt) Nog wat screens, heb nog eens SA gespeelt : El Quebrados, vanuit Aldea Malvada: Rodeo, vanuit het Zuiden: Santa Maria Beach, best wel mooie gloed vind ik : PS, mrtuning: ik vind de screen met de Savanne en de Blade best wel mooi . Bewerkt: 5 november 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.