Roxx0rz Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 leuke screens mazzeltjevooral die haan op de quad das toch zo'n gast die werkt bij de cluckin' bell? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) leuke screens mazzeltjevooral die haan op de quad das toch zo'n gast die werkt bij de cluckin' bell? Jah. Als je de Funhouse cheat indrukt. Zie je die overal op straat. Net zoals die Clown. En er zitten ook Hydraulics op een Quadbike. Bewerkt: 30 mei 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) wat is dit voor een balkje? dit heb ik nog nooit gezien... Bewerkt: 30 mei 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) wat is dit voor een balkje? dit heb ik nog nooit gezien... dat is hoe hoog je zit.... omdat hij een parachut heeft. Dat balkje krijg je ook als je in een vliegtuig of helicopter zit @Mazzeltje en Daanieboy: Wat maken jullie mooie foto's B) Bewerkt: 30 mei 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 verse screens die vliegveld is wel klein he maja toch mooi ! vooral die screen met boederij enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 Kan je er daar zo veel aan doen als je wil, en als het maar een haak heeft? Verzoek voor Mazzeltje: Screens van mooie landschapstukken zoals boerderijen enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daanieboy Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Kan je er daar zo veel aan doen als je wil, en als het maar een haak heeft? Verzoek voor Mazzeltje: Screens van mooie landschapstukken zoals boerderijen enzo. ja dat kan maar wel op je hoogte leten van die trap rij dan nergens onder door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) Een nieuwe lijstje met fotó's. Bewerkt: 3 juni 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 Leuk die winkel B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Wat heb je met die motor gedaan? :blink: Bewerkt: 4 juni 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Wat heb je met die motor gedaan? :blink: Helemaal niks. Ik had géén code aan. Ik denk dat hij hem verkeerd hebt geladen. Alle NRG-500's waren zo. Toen ik SA opnieuw heb opgestart waren ze weer normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 leuke screens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) haha dat had ik ook....ik vond het wel grappig, maar j ekunt het alleen verhelpen door opnieuw te starten, want Pay & Spray helpt ook nie Veder mooie screens B) Bewerkt: 4 juni 2005 door henk_jan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Wat heb je met die motor gedaan? :blink: Helemaal niks. Ik had géén code aan. Ik denk dat hij hem verkeerd hebt geladen. Alle NRG-500's waren zo. Toen ik SA opnieuw heb opgestart waren ze weer normaal. nope, er is een NRG-500 en een Race-Sanchez... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 nope, er is een NRG-500 en een Race-Sanchez... Ik weet haast wel zeker dat hij hem heeft verkeerd geladen. Ik heb nog nooit over een ''Race-Sanchez'' gehoort. Waar heb je dat dan gehoort dat er een ''Race-Sanchez'' is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.