Aloyz Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 het is gewoon een NRG 500, maar hij is gespawnt met ARmax, daardoor zit er geen tank op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 nope, er is een NRG-500 en een Race-Sanchez... Ik weet haast wel zeker dat hij hem heeft verkeerd geladen. Ik heb nog nooit over een ''Race-Sanchez'' gehoort. Waar heb je dat dan gehoort dat er een ''Race-Sanchez'' is. op een ander forum... een gast had de nrg en die sanchez naast elkaar staan en zodra hij erop ging zitten (op het plaatje) stond er ook Racing Sanchez en zodra hij op de NRG ging zitten stond er gewoon NRG-500, ben de link helaas kwijt (nee, hij staat ook niet meer in m'n geschiedenis) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 leuke screens mazelltje ! zijn er geen honkbal/basketbal stadions ? Er is voor zover ik weet maar 1 honkbal stadion. Er zijn wel drie andere stadion's maar daar kun je alleen maar racen. Ik heb nu 5 foto's van het honkbalstadion. Omdat je daar om vroeg, en omdat ik in een goede bui ben waar is dit honkbalstadion??? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 in las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 waar is dit honkbalstadion??? waar een beetje lezen, al niet goed voor kan wezen. het staat bekant op dat score-bord..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Op het scorebord stond ook Las Venturas. Hier nog een plaatje op welk plekje van het map in Las Venturas. Rode stippen dat is het stadion, Blauwe lijn daar binnen in dat is de stad van Las Venturas. Bewerkt: 5 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Werkt dat score bord echt? Worden er dan wedstrijden gehouden ofzo, en kun je op dat terrein komen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Werkt dat score bord echt? Worden er dan wedstrijden gehouden ofzo, en kun je op dat terrein komen?? Zover ik weet niet en er worden ook geen wedstrijden gehouden. Wel kan je op het veld komen en er ligt dan ook een honkbalknuppel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2005 (bewerkt) Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om wat screenshots van snelwegen te maken? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe ze eruit zien terwijl je erop rijd met een voertuig. Alvast bedankt! Bewerkt: 15 augustus 2005 door Jiu-Jitsu-Ka[NL] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Zo.. Ik heb San Andreas op de PC binnen. Ik zal laat in de middag wat screens posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Zo.. Ik heb San Andreas op de PC binnen. Ik zal laat in de middag wat screens posten. Maak a.u.b. wat screens van snelwegen terwijl je erover rijd met een voertuig please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Mooie screens allemaal. Zodra ik San Andreas heb ga ik ook veel screens maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aad Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Ikke heb um nu al een paar dagen en dus ik dacht ik post mijn screeny van me garage het systeem is hetzelfde weer als in vice en in gta3 je kunt dus wel meerere auto's in 1 garage douwen ook als ie zegt dat dat niet kan gewoon de deur blokkeren met nog 1 auto en klaar en dan nu me screeny Misschien aan de grote kant maarja bestandgroote is klein dus geen problemen voor mensen minder dan 3,5 Mbit connectie. :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666robin666 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 "Aad" hoe heb je dat plaatje gemaakt ? ? ? ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 "Aad" hoe heb je dat plaatje gemaakt ? ? ? ? misschien met het printscreen knopje, en dan naar paint en plakken :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.