666robin666 Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Geplaatst: 9 juni 2005 misschien met het printscreen knopje, en dan naar paint en plakken :rolleyes: ik dacht dat hij het op de ps2 had gedaan Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb ook even wat foto's gemaakt. Wel zijn ze allemaal van Los Santos omdat ik nog niet verder ben . Reageren
henk_jan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb em zelf (helaas) nog niet Maar die screens zijn egt een lust voor het oog!!!! We want more!!! Reageren
Yohan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink: Weetje hoe dat komt denk ik. Omdat iedereen die foto's poste van SA op de PC waren al heel ver in het spel. En waren ze allemaal erg gespierd. Dus ben je gewent geraakt aan een gespierde CJ. En nu de mensen net SA op de PC spelen en dus helemaal niet ver zijn, zijn ze nog heel dun. Reageren
Yohan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink: Weetje hoe dat komt denk ik. Omdat iedereen die foto's poste van SA op de PC waren al heel ver in het spel. En waren ze allemaal erg gespierd. Dus ben je gewent geraakt aan een gespierde CJ. En nu de mensen net SA op de PC spelen en dus helemaal niet ver zijn, zijn ze nog heel dun. Neej dat bedoel ik niet, ik bedoel qua gezicht enz het is gewoon niet de CJ van de PS2 en de screens... :o :huh: Vooral niet bij die ene screen waar die hardloopt.. :unsure: Ff voor de duidelijkheid, het komt niet door de kleren, uiterlijk, spieren enz... Ik vind hem qua gezicht heel anders... Kan ook aan mij leggen hoor.. :rolleyes: Bewerkt: 10 juni 2005 door Yohan Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Komt omdat iedereen zijn cj anders aankleedt. De ene heeft de baard en de andere heeft een sik enz. Edit: Nog een screenie Bewerkt: 10 juni 2005 door Exabyte Reageren
need my speed Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Ik heb SA voor de pc, komende dagen kunt u van mijn screens genieten (hoop ik): Da's alvast 1 screen. En de 2de. Bewerkt: 11 juni 2005 door need my speed Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb ook zonet SA binnen op de PC. Hier zijn mijn screens al. Reageren
josie Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Sorry dat ik dit zeg maar als ik de screens zo zie dan vind ik dat gta sa op de pc er niet op vooruit is gegaan. Qua graphics. Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Sorry dat ik dit zeg maar als ik de screens zo zie dan vind ik dat gta sa op de pc er niet op vooruit is gegaan. Qua graphics. Je kan er toch niet over oordelen.. :blink: Sommige leden draaien San Andreas niet op Very High etc. Killed by his own car.. B) : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.