Roxx0rz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 @MClaw OMG! op welke resolutie heb jij hem staan? bij de anderen zie je echt de pixels\pollys en bij you is het zo mooi vlak\glanzend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 @MClawOMG! op welke resolutie heb jij hem staan? bij de anderen zie je echt de pixels\pollys en bij you is het zo mooi vlak\glanzend Muhaha.. Graphics, homie, graphics. B) Wie wil er nog een San Fierro Politieauto zien?.. Gratis voor 3 euro. En de politie in actie, alhoewel, de helft loopt weg voor me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 vertel ff je specs.. of pm ze me btw. heb je soms een 256mb video kaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 vertel ff je specs.. Zie topic bij Hardware San Andreas.. En je kan beter eerst vragen op MSN ipv andersom.. Want je wist het antwoord al. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Ik vindt dat ik ook mooie grapics heb. Heb gewoon een ati radeon 300 sd met 128 mb video geheugen Je kan het plaatje nog groter maken door er op te gaan staan en dan recht in hoekje op dat vakje klikken. Vliegveld Bewerkt: 11 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Strakke screen MClaw.. Mag ik ook wel he met die 3Dkaart.. Ik wilde net me Ati gaan inbouwen, maare weet niet hoe ik iets van me PC open moet maken.. <_< Echt weer iets voor mij.. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 kan er ff iemand foto's voor me maken van LV dat lijkt me zeer strak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) kan er ff iemand foto's voor me maken van LV dat lijkt me zeer strak. Daar ben ik nog niet,maar heb wel weer screens. EDIT:ik heb nu wel screens van Las Venturas,ik heb wel gecheat. Bewerkt: 12 juni 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Weet iemand hoe je een screenshot moet maken :blink: ik snap er niks van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Weet iemand hoe je een screenshot moet maken :blink: ik snap er niks van Bwaaaaa.... :rolleyes: Druk op Print Scrn en ga dan naar Paint en plak het dan daar. Et voila. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) OK, de mijne: Skateboard :lol: : Bewerkt: 12 juni 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Weet iemand hoe je een screenshot moet maken :blink: ik snap er niks vanFraps, dat is een speciaal progje voor het opnemen van videos en screens van al je games Fraps, dat is een speciaal progje voor het opnemen van videos en screens van al je games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 OK, de mijne:Skateboard :lol: : Hoe km jij aan een sakteboard? Of kan dat niet op de pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Need my speed @ Dat kan wel, maar hoe weet ik niet. Weer wat nieuwe screens, ook deze nog van Los Santos (volgende keer dat ik update zijn ze van San Fierro): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ziet er goed uit allemaal! Deze gast vond ik er wel grappig uitzien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.