exa Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 WHATE HELL!! :blink: Skate is er wel op de PC.. niet op de PS2 Boeie, ik heb ze allebei, waarkan ik die skate board vinden? Kan je er ook op rijden? (waarschijnlijk niet).. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 WHATE HELL!! :blink: Skate is er wel op de PC.. niet op de PS2 Boeie, ik heb ze allebei, waarkan ik die skate board vinden? Kan je er ook op rijden? (waarschijnlijk niet).. In de data folder van SA staat er een bestand die default.IDE heet, die moet je openen met kladblok en moet je de 2e en 3e lijn veranderen, kijk zo: 334, nitestick, nitestick, null, 1, 50, 0 verander je naar: 334, skateboard, skateboard, null, 1, 50, 0 En als het goed is loopt de politie rond met skateboards (je kan er niet mee skaten) En als je de telefoon wil hebben moet je in plaats van skateboard, cellphone neerzetten. Met dank aan ICE COLD KILLA. En je kan er idd niet op skaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Haha vette shit Alleen.. tis een beetje raar dat ze niet gewoon in 1x orgineel hebben gedaan.. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Meer plaatjes van mij : Voor de kenners van VC, Love Juice (uit die missie van Love Fist): En Cherry Popper: FF wat drinken: WTF??!!: Ammunation: Pizzaboy: Romero: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik heb een Filmpje gepost bij Filmpjes! Is vet hakken met een Skateboard, dankzij die truukie van ice cold killa en dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Meer plaatjes van mij :<knip: plaatjes verwijderd> [door patrickW: Als je een berichtje quote haal dan even de plaatjes eruit!! ] Heb jij Anti Alias in Opties --> Display --> Advance wel aan gezet? Nu ziet het er nog blokkerig uit... is vrij jammer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Ik ben nog niet zo ver, en ook niet fanatiek plaatjes aan het schieten maare hier zijn mijn eerste 4 hope ya like it.. Het verkeer blijft achterlijk op San Andreas weet niet hoe het komt maar ze rijden vet vreemd.. :lol: En toen had ik die missie wel gehaald.. :lol: Btw hoe maak je thumbnails van je plaatjes.. :rolleyes: Bewerkt: 14 juni 2005 door Yohan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Heb jij Anti Alias in Opties --> Display --> Advance wel aan gezet? Nu ziet het er nog blokkerig uit... is vrij jammer . Bedankt voor die tip, het ziet echt mooier uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deadeye Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik heb 51 screenshots een paar waar ik mee op high speel en de rest op very high en AA x3 het zijn er teveel om ze hier 1 voor 1 erop te zetten dus geef maar een link van dat foto album (staan heel veel screenshots op die ik van de tram in San Fierro heb genomen) http://photobucket.com/albums/y230/emmeeti.../San%20Andreas/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Heren, Willen jullie de plaatjes die jullie hier plaatsen verkleinen tot maximaal 640px breed, zie regels. Een handige manier om plaatjes te laten zien, is om ze te hosten bij imageShack. Nadat je de file hebt opgegeven geeft deze je een stuk BBcode dat je zo hir op het forum in je bericht kunt zetten. Je krijgt dan een thumb-nail te zien, waarop je kunt klikken voor de full size. Voorbeeld: (dit is de "thumbnail for forum (1)" ) Het voordeel is dat de pagina's op deze manier veel sneller geladen kunnen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Laatste missie net gecomplete.. duurde ongeveer half uur en met het eind shaky hands moeten aimen tot alles eindelijk complete was. Morgen alle savehouses kopen en dan 'release' ik mn savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 wil je geen zwarte rand om je plaatje, (thumbnail) moet je even op dezen link klikken die je bij imageshack ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) In de data folder van SA staat er een bestand die default.IDE heet, die moet je openen met kladblok en moet je de 2e en 3e lijn veranderen, kijk zo:334, nitestick, nitestick, null, 1, 50, 0 verander je naar: 334, skateboard, skateboard, null, 1, 50, 0 zijn er nog meer van dat soort wapensdie je kan veranderen? edit: hier is mijn plaatje: Bewerkt: 14 juni 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Onderaan in de DEFAULT.IDE staat Old Removed Weapons ofzo. Dat zijn oa. wapens van Vice City. Maar om ontopic te blijven nog een screen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Dit is mijn lijstje weer. Alleen zijn deze foto's van de PS2 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.