Yohan Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Op een gebouw ergens downtown Los Santos, Ik ging een gebouw in en toen de trap op en toen was ik daar.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Ik dacht dat je plaatjes eerst moest verklein hoor.. :unsure: Hier weer 2 van mij.. Ik was net uit Los Santos duz maar meteen de natuur ingegaan.. :lol: Waar is die 1e plaat gemaakt :blink: ??? hier kun je er een screenshot van het hele gebouw zien*hier* Bewerkt: 16 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J3lluh Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Leuk, ik ga het zpometeen ff proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) San Fierro is Atlantis geworden : Bewerkt: 16 juni 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Lol, wat heb je gedaan joh?.. :lol: Trouwens thumbnail doe je zo: [URL=http://url-van-het-plaatje.jpg][IMG=http://url-van-het-plaatje.jpg][/URL] Beloofde plaatjes van St. Mark's Bistro: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 hoe krijg je sneeuw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 hoe krijg je sneeuw? Dat is alleen in Liberty City in die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik hep die missie al gedaan op de ps2 maar volgens mij was er toen geen sneeuw? ik kan me natuurlijk vergissen. en hoe krijg jij eigelijk al dat water? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik hep die missie al gedaan op de ps2 maar volgens mij was er toen geen sneeuw? ik kan me natuurlijk vergissen. en hoe krijg jij eigelijk al dat water? PB hem dan als je dat wilt weten. Dit topic is voor screenshots. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) hahah :lol: bekijk de hele screen Bewerkt: 17 juni 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtas@fr3ak3r Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Mischien (weet ik wel cker) een rare opmerking maare op jou screens vind ik je character niet op CJ lijken.. :blink: Weetje hoe dat komt denk ik. Omdat iedereen die foto's poste van SA op de PC waren al heel ver in het spel. En waren ze allemaal erg gespierd. Dus ben je gewent geraakt aan een gespierde CJ. En nu de mensen net SA op de PC spelen en dus helemaal niet ver zijn, zijn ze nog heel dun. Neej dat bedoel ik niet, ik bedoel qua gezicht enz het is gewoon niet de CJ van de PS2 en de screens... :o :huh: Vooral niet bij die ene screen waar die hardloopt.. :unsure: Ff voor de duidelijkheid, het komt niet door de kleren, uiterlijk, spieren enz... Ik vind hem qua gezicht heel anders... Kan ook aan mij leggen hoor.. :rolleyes: ik zie tog geen verschil tussen de screens van Mazzeltje en de rest van de screens(qua gezicht enzo.... :blink: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hahah :lol: bekijk de hele screen Oh ja, dat had ik nog ergens op dit forum gepost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hahah :lol: bekijk de hele screen Oh ja, dat had ik nog ergens op dit forum gepost Ik zie anders niks bijzonders op die screen hoor <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Effe sneaken: Arme Ballas: Doei Burger Shot: Hoezo erg? Bewerkt: 19 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.