davey579 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik zal er ook maar eens een paar posten : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[QB]GoodMan Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 :ph34r: Kan je gelijk als achtergrond gebruiken, ze zijn erg mooi, alleen mijn beeld is wat te groot voor die screens. Ze zijn echt kei gaaf ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tha_killah Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 deze vind ik ook wel vet B) heb er wel meer maar heb geen zin meer om meer te posten gr. Danny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Tadaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 lol wat doet die trein daar :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 wow vet hey al die screens. kga binnen kort erm aatr ooke een paar van de xbox versie online zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 lol wat doet die trein daar :lol: waarschijnlijk ontspoord.. btw... @RTS op welke resolutie/quality heb je hem staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennizZ Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ja zijn screen is echt high quality enzo :blink: Echt héél mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 bloed nitrow maan texture veranderd B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 bloed http://img59.echo.cx/img59/1512/bloedcopy1lf.gi Wow, hoe kom jij aan al dat bloed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 lol wat doet die trein daar :lol: waarschijnlijk ontspoord.. btw... @RTS op welke resolutie/quality heb je hem staan? Ik heb die trein met een mod daar neergeplant en mijn resolutie staat op 1024x768 16 bit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Wow, hoe kom jij aan al dat bloed? open TXD editor in de GTA san andreas/models zit de particle.txd op die export de "waterclear256" open `t daarna met photoshop of een ander programma waarmee je de kleur kan veranderen verander de kleur en import `m als meer mensen dit willen dan vraag je maar aan mij of ik de TXD wil hosten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik zal er ook maar eens een paar posten :*fotos* Heb jij Anti Alias wel aan? Opties --> Video opties --> Advanced --> Anti Alias Want hij ziet er nog al blokkerig uit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 lol wat doet die trein daar :lol: waarschijnlijk ontspoord.. btw... @RTS op welke resolutie/quality heb je hem staan? Ik heb die trein met een mod daar neergeplant en mijn resolutie staat op 1024x768 16 bit. alles op high? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Bewerkt: 1 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.