Silverwing Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Ik heb het haar van mijn CJ een beetje aangepast. B) Hier is de .txd file als je het ook wil. afro.txd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 Idd, dragonmaster. Grappig en mooi toch beter dan de eerste keer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 een bosje door de auto?! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 dees vond ik zelf errug grappig kweenie zker of ie hier thuishoort maja :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 De GTAGames Garage. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conquer Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 die gtagames garage is egt vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Check mijn pimpie Pizzaboy B) Edit: Vond em wel stoer omdat je de pizzaboy alleen maar in het rood is te vinden dacht ik :unsure: . Bewerkt: 6 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Wat is dr zo speciaal aan? Van rood naar blauw?.. Trouwens mooie screens allemaal.. Jammer dat ik gat sa niet op de pc heb want dan ging ik ook wat kleren verandere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ik heb van Dragon de .txd file van de slamvan gekregen en een beetje veranderd :lol: . het resultaat: PS: Zou iedereen zijn foto's tot 640x480 willen maken . dan duurt het laden van de pagina niet zolang. En het staat in de regels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Het gaat bij mij goed met het gokken. Ik heb 2 miljoen bij de blackjack tafel gewonnen en bijna 80 miljoen bij de paarden race. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) + wat plaatjes van mijn kogelvrije walton @kraay weet ik, ik heb de plaatjes verkleint met microsoft photo editor (niet zo'n heel goed programma) en toen werden ze zo Edit2: Heb nog een foto gemaakt en nu geedit met photo impression: Edit3: Heb nieuwe fotos gemaakt en geedit met phoo impression. Volgens mij is het nu betere kwaliteit. Bewerkt: 8 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 @Big Smoke: wat zijn die plaatjes van die Walton lage kwalitiet :blink: . en je hebt wel veel door de modder gereden :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Deze seasparrow heeft een machinegeweer :blink: . Heeft iemand dit ook wel is gehad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Deze seasparrow heeft een machinegeweer :blink: . Heeft iemand dit ook wel is gehad? Whaha, kom je daar nu pas achter . dat is altijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brian7 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) uhm.. volges mij is dat altijd :blink: hier nog ff een screentje net gemaakt. edit: kwas weer te laat met mn opmerking :unsure: Bewerkt: 8 juli 2005 door Brian7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.