P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Damn, ik heb weer een gast doodgereden met m'n Sanchez en hij blijft plakken aan de muur. Walgelijk! :ph34r: Dit zijn dus inderdaad van die Bugs die gaan irriteren en vervelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jens Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 @Nasty-Toilet-Man: Dan heb ik nog een leuke bug voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2005 Hier heb ik nog een mooi plaatje : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik ook =) Vliegtuig die is neer gestort juist voor mijn neus. :rolleyes: 640 x 480 groot zijn, en het moet een JPG bestand zijn. Bewerkt: 14 juli 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Mijn plaatje is nu ook 640 pix. (als het goed is) jep, weer es zo'n typische bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) mede dankzij n00b mode :wub: edit: 600ste post B) Bewerkt: 14 juli 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Spijtig dat de screen van die FBI jeep zo donker is. Anders kon ik eens een goed gedetailleerde screen zien. :rolleyes: En trouwens, heeft die een geweer op zijn dak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ligt het aan mij of zijn die screens van slechtere kwaliteit :huh: ? Spijtig dat de screen van die FBI jeep zo donker is.Anders kon ik eens een goed gedetailleerde screen zien. En trouwens, heeft die een geweer op zijn dak? Nee de FBI Truck heeft geen geweer op het dak. De S.W.A.T Tank heeft een waterkanon . Om nog ontopic te blijven een screen: Edit: @Vinewood dat bedoel ik niet. Als je bijv. kijkt naar de achtergrond van het 1ste plaatje ziet het er nogal wazig/slecht uit. Dit kan ook aan mij liggen hoor . Of het ligt idd wel aan de tijd. Bewerkt: 14 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 kijk eens naar de tijd... 22:30 gemiddelt. dus het is een beetje donker daar is san andreas. ik zal wel nieuwe screens maken, als het licht is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Zoektocht Zoeken jullie soms iets? 1000e bericht!! Bewerkt: 14 juli 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 lol.......... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 hoe heb je dat voor elkaar gekregen? dit is ook leuk: Very Low-Rider Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Area 69 hoe kom je daar in <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Lijkt me logisch. Tijden de missie: Black Project. Je kan er ook via Interior Hell komen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 hoe kom je daar in <_< dit kan alleen in de missie black project. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.