Roxx0rz Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2005 breakdancers? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Mijn screens dan, een neergehaalde helikopter: Een zwerver die toe was aan een middagdutje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 Leuk maar hij omet een breedte van 640 pixels hebben en niet van 1024 dus maak ze kleiner! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2005 aangezien je steeds politie 8er je aan krijgt, typ e code AEZAKMI = nooit meer politie 8er je aan... dan ga ik altijd zelf agentje spelen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 San Fierro garage in Doherty (binnenkant) Leek me wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 de Bling Bling Maffia wagen van CJ: CJ: Speciaal voor m'n buren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reStyle Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 http://img296.imageshack.us/my.php?image=s...3seconds6lm.jpg Probeer dat maar eens na te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 http://img296.imageshack.us/my.php?image=s...3seconds6lm.jpgProbeer dat maar eens na te doen Hoe heb je dat in the wtf gedaan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 POTW hoeveel kapotte hydra's kunnen in elkaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 http://img296.imageshack.us/my.php?image=s...3seconds6lm.jpgProbeer dat maar eens na te doen Hoe heb je dat in the wtf gedaan ?? heel makkelijk als je met een fiets een stoppie doet blijft de fiets in de grond steken totdat je stopt heel makkelijk als je met een fiets een stoppie doet blijft de fiets in de grond steken totdat je stopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reStyle Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 nee, heel langzaam stoppie rondjes.. en tegen een auto leunen of muur.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 POTWhoeveel kapotte hydra's kunnen in elkaar? Ik had eens juist hetzelfde gedaan!! Ik liet ze ontploffen en had 5 sterren achter me aan. :lolsign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 POTWhoeveel kapotte hydra's kunnen in elkaar? Ik had eens juist hetzelfde gedaan!! Ik liet ze ontploffen en had 5 sterren achter me aan. :lolsign: ja en als je ze laat ontploffen word alles en iedereen weg gevaagd al sta je 20 meter verder op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 Agent: Je hebt toch niet gedronken he jongen? CJ: Uuuuh... Nee policy. Agent: Ben je soms stoned? CJ: Neuh. Agent: Wat doen die zakken met marihuana dan in de achterbak? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 agent: Ik aresteer je in de naam der wet. CJ: uuuhh... nah *pang pang pang* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.