SpeedyGJ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Dit kan je best weghalen anders krijg je warn en dat is niet zo prettig Oke zal ik even doen. Morgen post ik wel vervangende screens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) *kijkt in zijn SA fotoverzamiling* *ziet mooie foto* Bewerkt: 18 september 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 hee crifox, je hebt daar 3 foto's geupload, en die middelste foto, waar bijstaat ff chillen in m'n huis.. welk huis/interior is dat? en vooruit zal ik dan ook maar ff een foto uploaden om het ontopic te houden: http://usera.imagecave.com/scooter/boemm.JPG die asociale trambestuurders van tegenwoordig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murder87 Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Mijn Mooie Garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpeedyGJ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 hee crifox, je hebt daar 3 foto's geupload, en die middelste foto, waar bijstaat ff chillen in m'n huis.. welk huis/interior is dat?en vooruit zal ik dan ook maar ff een foto uploaden om het ontopic te houden: http://usera.imagecave.com/scooter/boemm.JPG die asociale trambestuurders van tegenwoordig... Hahaha Die man op de tram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crifox Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 hee crifox, je hebt daar 3 foto's geupload, en die middelste foto, waar bijstaat ff chillen in m'n huis.. welk huis/interior is dat?en vooruit zal ik dan ook maar ff een foto uploaden om het ontopic te houden: http://usera.imagecave.com/scooter/boemm.JPG die asociale trambestuurders van tegenwoordig... Dat is het ongebruikte save-house, aleen te vinden in interior hell of met een mod. Kijk voor info over deze mod in dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb gehoord op gtaforums dat ze een hondenhok in de tuin van cj gaan plaatsen, en het interieur van het ongebruikte safehuis erin gaan plaatsen. of zoals in tekenfilms, klein hondenhok, enorm groot interieur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 dit deed pijn en hier had ik geluk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 ik heb gehoord op gtaforums dat ze een hondenhok in de tuin van cj gaan plaatsen, en het interieur van het ongebruikte safehuis erin gaan plaatsen.of zoals in tekenfilms, klein hondenhok, enorm groot interieur In de tuin van CJ? Die heeft toch helemaal geen tuin? Of vergis ik me nou? *Plaatje*en hier had ik geluk En alweer een Rustler die bijna op een CJ was neergestort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 ik heb gehoord op gtaforums dat ze een hondenhok in de tuin van cj gaan plaatsen, en het interieur van het ongebruikte safehuis erin gaan plaatsen.of zoals in tekenfilms, klein hondenhok, enorm groot interieur In de tuin van CJ? Die heeft toch helemaal geen tuin? Of vergis ik me nou? *Plaatje*en hier had ik geluk En alweer een Rustler die bijna op een CJ was neergestort. nee, sorry in de tuin van ryder excu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Hoe parkeer in mijn auto? Ik zal proberen om het een beetje gewaagder te doen. :'D Bewerkt: 5 augustus 2005 door Dri3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 http://img212.imageshack.us/my.php?image=c...leeeeeee7zm.png daar is mij schreenshot hij is best mooi trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 mwa ik vind hem niet zo mooi hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 mwa ik vind hem niet zo mooi hoor ik vindt hem eigelijk ook niet zo mooi maar dit is wel mijn schreenshot op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
C.J. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 deze is wel lollig: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.