W3sl3y Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 @pokearnoik vind die van jou een beetje simpel. tjah ik moet ze wel op playstation met ingame-foto toestel maken dus tjah so what? wij maken ze ook met ingame-camera alleen bij ons gaat het iets makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 Jongens zullen we maar weer ONTOPIC gaan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2005 @pokearnoik vind die van jou een beetje simpel. tjah ik moet ze wel op playstation met ingame-foto toestel maken dus tjah Dat moet ik ook hoor. En een tijd geleden toen ik ook heel veel foto's hier poste kreeg ik heel veel goede Complimenten. Dus dit is een beetje slechte smoes van je. Ik wou dit gewoon ff zeggen. Nu weer Ontopic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) ik lig op kop! mijn real gangster! [/url][/img] Bewerkt: 11 augustus 2005 door Barcelona Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) is een foto wat je niet ziet ook toegestaan? want ik wil een foto met me digitale camera maken EDIT: laatmaar, ik zie het al, op de eerste pagina had iemand ook van de TV gefotografeerd Bewerkt: 11 augustus 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) dit zijn mijn screens, je ziet niet echt veel (DOE KOPIEREN EN PLAKKEN) de black hell met een raar lichtschijnsel en 2 mensen: C:\Mijn documenten\julian foto\08050015.JPG auto onploffing: C:\Mijn documenten\julian foto\08050016.JPG dat kleine dorpje helemaal links van LV: C:\Mijn documenten\julian foto\08050013.JPG Bewerkt: 11 augustus 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Ik zie inderdaad niet echt veel, eigenlijk helemaal niks. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) Ik zie inderdaad niet echt veel, eigenlijk helemaal niks. :'D kheb t bewerkt :'D je moet gewoon kopieren en plakken doen Bewerkt: 11 augustus 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Met Imageshack, als je foto binnen de maximale grote ier is moet je de bovenste link die onder het plaatje staat kopieeren (of de 2de, dat weet ik niet). Als je foto groter is dan de maximale grote moet je de aller bovenste link kopieeren, je hoeft de Img en Url tags niet te gebruiken trouwens. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murder87 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) hier zijn wat van mn home made screens.. Yamaha R1 Piaggio NRG BMW M6 hopelijk vinden jullie ze mooi hehe Laturzz Murder Bewerkt: 11 augustus 2005 door Murder87 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Met Imageshack, als je foto binnen de maximale grote ier is moet je de bovenste link die onder het plaatje staat kopieeren (of de 2de, dat weet ik niet). Als je foto groter is dan de maximale grote moet je de aller bovenste link kopieeren, je hoeft de Img en Url tags niet te gebruiken trouwens. :'D ik heb t op n andere manier gedaan, khoop dat jullie ze mooi vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Maar ik zie ze nog niet hoor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 Maar ik zie ze nog niet hoor? je moet ze KOPIEREN EN PLAKKEN, heb ik er duidelijk bijgezet je moet ze eerst kopieren, en dan plakken in het adresbalkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 En dan doen ze het niet, bij mij dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murder87 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2005 tuurlijk doen die foto's het niet.. je geeft een link van de foto's naar JOU harde schijf en wij kunnen niet op jou harde schijf je foto's zien.. upload ze bij Imageshack Laturzzz Murder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.