TubS Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 jij hebt t over een splitter dat heb ik niet nodig omdat op mijn tv kaart een tv out zit, ik sluit m aan op mijn tv en voila, GTA op mijn pc en ook op mijn tv. ff screenie van mijn tv kaart: mijn prijs was 28 euro waar ik werk maar jullie betalen er waarschijnlijk iets meer voor, niet veel Reageren
TubS Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 en nog een plaatje van mijn personage Reageren
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Je vind het wel leuk om plaatjes te sturen. Die personage trouwens hoe heb je die gekregen? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Je vind het wel leuk om plaatjes te sturen. Die personage trouwens hoe heb je die gekregen? Dat is gewoon CJ zonder shirt aan. In de garderobe van een save house kun je REMOVE ITEMS (of iets in die geest) kiezen. Reageren
TubS Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 ja en een ketting bij pro labs, daar ook de broek,schoenen en het hockey masker. dan met die dubbelle micro SMG geeft dat een doodelijke indruk :lol: edit: en ja, plaatjes sturen vind ik leuk, maken leuker Reageren
Ewoud Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) Signaal splittenJe kunt je PS2 op deze manier op je PC aansluiten, alleen dan is hij niet aangesloten op je TV. Om ze beide tegelijk aangesloten te krijgen zul je de rood/wit/gele draad die uit je PS2 komt moeten splitten. Ik ben er (in winkels, niet op het net) naar op zoek geweest maar niets gevonden. Gelukkig had ik een scart-splitter (LET OP: er zijn veel kastjes waarmee je 3 apparaten op je TV kunt aansluiten, deze moet je dus NIET hebben, die gaat de verkeerde kant op (= een samenvoeging, geen splitsing) ) en met een aantal verloopstekkers ben ik er gekomen. Conrad heeft misschien wel kant-en-klare splitter. EDIT: zoals tubs zegt: als je TV- of video kaart een TV-out heeft is het niet nodig een splitter te gebruiken (alleen zal altijd je PC aan moeten staan als je op je PS2 wilt spelen, of je met stekkers omsteken Nee maar je moet ook een ontvanger ergens in de huiskamer hebben zodat de afstands bediening werkt. Dit is wel extra je kan het ook simpel houden inderdaad alleen dan is het veel lastiger om screens te maken nu hoef ik maar 1 druk op de knop! Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, ik loop nu steeds naar m'n PC (oke, 1.5m naast de bank, maar toch) terwijl die afstandsbediening niets ligt te doen! Je kan ook van de tv out uitgang een kabel aansluiten op de tv Heb over 2 maande mijn nieuwe pc. Wordt een HP m1190.nl Media Center Kan ik filmpjes make:p Bewerkt: 14 december 2004 door ewoud Reageren
Sander Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 Ik vond dit wel een mooie screen van mij Reageren
josie Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 waar heb je die gemaakt Reageren
THUNDER Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 kan z;n tv kaart op elke tv meschien een dome vraag :rolleyes: <_< Reageren
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Dure hardware, waardoor hij z'n PS2 met z'n pc kan verbinden lol neej man ik heb een Grpafische kaart die da kan Ati Radeon 9000 pro maar 60 euro ofzo Reageren
janjoker Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) k wil een foto maken van een vucht met een monstertruck van de mount chilliad maarre heb geen kaart meer EDIT: kaart voor foto's te maken Bewerkt: 30 december 2004 door janjoker Reageren
STASKO Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Zouden julie hier mooie screens willen plaatsen van de mooiste uitzichtpunten in San Andreas? vanaf welk punt kun je het grootste gedeelte van de san andreas wereld zien of plaats een foto van een zonsopgang, zet hier je foto's, Ik ben Benieuwd!! SUCSESS!!!! Reageren
STASKO Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) Hier al een !! Bewerkt: 30 december 2004 door STASKO Reageren
X-TX Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 @ STASKO Je post 2× ooit van de gehoord. Maar ik heb op dit moment geen screens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.