Ikkes Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 Terug van weggeweest dus met ladingen nieuwe screens: en rest volgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 Ik ben weer is met mijn Monster Truck door het platteland gereden en heb een paar mooie foto's gemaakt En hier nog 2 foto's van Los Santos: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Dit is Lauw mensen. Echt waar Ik werd gebeld door Millie.. Werd aangereden door een politie-motor net toen het gesprek was beeïndigd. En ik had die telefoon in mijn hand Dus ik kon met een telefoon meppen Is geen EE ofzo.. Gewoon een leuke BUG! Bewerkt: 9 september 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Dit is Lauw mensen.Echt waar Ik werd gebeld door Millie.. Werd aangereden door een politie-motor net toen het gesprek was beeïndigd. En ik had die telefoon in mijn hand Dus ik kon met een telefoon meppen Is geen EE ofzo.. Gewoon een leuke BUG! Ik kon laats met me Telefoon Schieten dikke LOL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2005 Dit is Lauw mensen.Echt waar Ik werd gebeld door Millie.. Werd aangereden door een politie-motor net toen het gesprek was beeïndigd. En ik had die telefoon in mijn hand Dus ik kon met een telefoon meppen Is geen EE ofzo.. Gewoon een leuke BUG! Daar heb ik ook nog eens een Topic over gehad Is wel raar jah, bij mij belde dat mens ook op.... Maar laat ik nu maar weer On Topic gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Dit is Lauw mensen.Echt waar Ik werd gebeld door Millie.. Werd aangereden door een politie-motor net toen het gesprek was beeïndigd. En ik had die telefoon in mijn hand Dus ik kon met een telefoon meppen Is geen EE ofzo.. Gewoon een leuke BUG! Daar heb ik ook nog eens een Topic over gehad Is wel raar jah, bij mij belde dat mens ook op.... Maar laat ik nu maar weer On Topic gaan Je zegt: 'laat IK nou maar weer ontopic gaan.' Ga dan ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Dit is Lauw mensen.Echt waar Ik werd gebeld door Millie.. Werd aangereden door een politie-motor net toen het gesprek was beeïndigd. En ik had die telefoon in mijn hand Dus ik kon met een telefoon meppen Is geen EE ofzo.. Gewoon een leuke BUG! Daar heb ik ook nog eens een Topic over gehad Is wel raar jah, bij mij belde dat mens ook op.... Maar laat ik nu maar weer On Topic gaan Je zegt: 'laat IK nou maar weer ontopic gaan.' Ga dan ook... Jah en wat bedoel je daar nou weer mee? Ik geef toch gewoon een antwoord, en zeg dat ik weer Ontopic ga... Nou wat is het probleem dan? Ik val toch niemand lastig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Dit is Lauw mensen.Echt waar Ik werd gebeld door Millie.. Werd aangereden door een politie-motor net toen het gesprek was beeïndigd. En ik had die telefoon in mijn hand Dus ik kon met een telefoon meppen Is geen EE ofzo.. Gewoon een leuke BUG! Daar heb ik ook nog eens een Topic over gehad Is wel raar jah, bij mij belde dat mens ook op.... Maar laat ik nu maar weer On Topic gaan Je zegt: 'laat IK nou maar weer ontopic gaan.' Ga dan ook... Jah en wat bedoel je daar nou weer mee? Ik geef toch gewoon een antwoord, en zeg dat ik weer Ontopic ga... Nou wat is het probleem dan? Ik val toch niemand lastig Laat maar... Je vangt het kwaadaardig op. Ik kan zelf geen screen posten maar ga lkkr ontopic mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2005 Als jullie het nouw lkkr ergens anders uitvechten post ik nog een plaatje Bmw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Mooie auto, alleen is de screen niets speciaals... Ik zou voor de auto een 8.5 geven Zelf gemaakt btw? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Mooie auto, alleen is de screen niets speciaals...Ik zou voor de auto een 8.5 geven Zelf gemaakt btw? Haha nee..niet zelf gemaakt.. Gewoon gedownload via een mod site (met veel car mods wil je die site pm me) er komt nog een paar screens aan. alleen werkt mn SA niet helemaal toppie.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Aha okey Nog een Tip: De volgende keer als je een screen maakt, zou ik als ik jou was een mooie achtergrond gebruiken Bijvoorbeeld een ondergaande zon, of een meer of zee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Aha okey Nog een Tip: De volgende keer als je een screen maakt, zou ik als ik jou was een mooie achtergrond gebruiken Bijvoorbeeld een ondergaande zon, of een meer of zee Dat begint een beetje op spam te lijken NTM (het is maar een tip ) Ik bedoel ook gewoon dat je die tip had kunnen editten in je vorige bericht . @ Bassie, Mooie screen, je ziet goed het licht van die lampen. Alleen jammer dat de schaduws op die auto niet zo helemaal top zijn. Ik vind hem een beetje te gladjes . Ik heb ook nog een screentje om te laten zien. Een screen van het mooiste uitzicht in de wereld, een neergehaalde politiehelikopter . Bewerkt: 13 september 2005 door Jorge_F Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Aha okey Nog een Tip: De volgende keer als je een screen maakt, zou ik als ik jou was een mooie achtergrond gebruiken Bijvoorbeeld een ondergaande zon, of een meer of zee Dat begint een beetje op spam te lijken NTM (het is maar een tip ) @ Bassie, Mooie screen, je ziet goed het licht van die lampen. Alleen jammer dat de schaduws op die auto niet zo helemaal top zijn. Ik vind hem een beetje te gladjes . Ik geef hem ook alleen maar een Tip tussendoor, zodat we hier meer mooiere screens krijgen Laten we nou maar weer OnTopic gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2005 Nou ik toen jullie aan het ''praten'' waren heb ik nog wat screens gemaakt.. Hopelijk vinden jullie die wat mooier Chevrolet Silverado 1996 Pick-Up Honda Brommer DAF Vrachtwagen Ik heb er wel meer gemaakt maar die zijn niet echt mooi..deze vond ik de mooiste Er komen (misschien MISSCHIEN ) nog meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.