Barcelona Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 een beetje scheuren in de bossen met me maatje. lekker vliegen! mooie surf bord met logo rockstargames! FBI agent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 een beetje scheuren in de bossen met me maatje. lekker vliegen! mooie surf bord met logo rockstargames! FBI agent. hoe maak je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennart91 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 Een screenshot of met een fotocamera Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2005 een beetje scheuren in de bossen met me maatje. lekker vliegen! mooie surf bord met logo rockstargames! FBI agent. hoe maak je dat? Dit had je ook kunnen vinden met de zoekfunctie . Je kan plaatjes maken via Fraps (te downloaden via Gtagames) of door op het knopje "Print Screen" te drukken. Dan ga je naar Paint --> Bewerken --> Plakken en dan heb je je plaatje! . Je kan je plaatjes uploaden via Imageshack . Ontopic: Dit was de eerste cversie van mijn foto voor de finale van de SA foto contest. Naderhand was het toch een andere geworden, die ikzelf veel mooier vond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) 1.Waar is de overvaller ??? 2.Mount Chilliad bij zonsopgang. Zo dat was het dan :'D Graag ratings Oja,allemaal op de pc gemaakt met fototoestel in-game :'D Ter herhaling Graag Ratings,dan weet ik wat ik de volgende keer beter moet doen cya Bewerkt: 17 september 2005 door gtafan1221 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Leuk gedaan !!ga zo door ontopic: Die screen is heeeeeeel mooi 10/10 hoe heb je dat gedaan? ik was op de snelweg aan het rijden en toen zag ik die zon zo. ik stap uit pak mij camera en toen kwma er een vliegtuig en t toen: Klik Edit: @gtafan 2. 8/10 mooi 1. 7/10 niet heel bijzonder Bewerkt: 17 september 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 eindelijk vrij! ] wat vinden jullie van deze screen? cijfer graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 1. 6/10 niet bijzonder 2. 7+/10 mooi maar te dicht bij groeten Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) :Ik was de missie Stowaway voor iemand aan het doen via de save-game-aanvraag,toen ik uit dat vliegtuig sprong met die paracute kwam er ineens en vliegtuig voorbij geraast ! (ik heb hem wel niet meteen kunnen trekken,maar dit is de screen : ps:Het vliegtuig is aan de recherkant er moeten geen ratings gegeven worden want dit is maar een toevallige screen cya Bewerkt: 17 september 2005 door gtafan1221 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 ben ik weer wat vinden julie van deze: groeten Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 ja maar ik bedoel zonder cj en zonder regtsboven en de radar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Met de In-Game camera..die kun je vinden in de slaapkamer in de Johnson house.. En als je je foto wilt vinden moet je naar ''Mijn Documenten->Gta San Andreas User Files->gallery Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Hier een plattegrondje met de plaatsen van de foto camera. Ontopic: rate aub groeten Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Hans- Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Leuke plaatjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Ik wou eens gaan basejumpen met mijn kampeerwagen dus zet ik het hier maar even: Klaar voor de start ? AF! YAHOOOOOOO!!! Daar gaat mijn kampeerwagen Veilig geland! Dat was het dan,Tot de volgende Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.