Ikkes Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 niet geheel mijn smaak maar toch nog 8.2/10 groeten Ikkes (ps. niet helemaal perfect mijn screen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) haha ja idd dat wil ik ook wel weten hoe je deze hebt gemaakt: made by gtafan1221 Bewerkt: 21 september 2005 door Mad Dogg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 die heeft hij vast gemapt als dat zo is vind ik het heel knap! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Overzicht Verdant Meadows (Het verlaten vliegveld): Graag ratings Die screen geeft me plotseling... inspiratie! Volgens mij heb je die screen genomen van een berg/rots vlakbij Verdant Meadows, igg een zeer mooie foto ! 8,5 Edit: Bijlage verwijderd, hij was iets te groot. Ik ben nu bezig met een AH, hier een screen (beginfase) Bewerkt: 21 september 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XenoPHoXx Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 Klik Hier voor mijn RainDance RE-Painting Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 leuk gedaan ga zo door zou ik zeggen 8/10 @ big smoke Echt GAAF 9.5/10 (omdat er nog wel stacked pizza en co staat) maar zoals je zei: beginfase. ik kan alleen maar zeggen ga zo door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Nou ik de SA op de pc heb, dacht ik ik zal ook is wat gaan texturen ik presenteer u.......De GARFIELD garage: De garage: @Stino: LoL . Bewerkt: 22 september 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) haha ja idd dat wil ik ook wel weten hoe je deze hebt gemaakt: made by gtafan1221 Ik heb op www.gtagames.nl de mod : 10 X Decreased View gedownload,dan kan je tien keer verder kijken dan normaal,zo kun je zeeeeer mooooooooie foto's maken,in Los Santos zie je de MC al :'D (als je hem download backup wel je timecyc.dat (Doe dit niet als je maar op het randje van system recyrements zit ) Bewerkt: 22 september 2005 door gtafan1221 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Mijn kraampje: Getextured: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennart91 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 Lol ! Die Hemaworst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 goed werk stino mijn complimenten die van kraay is ook wel grappig ontopic: rate aub goreten Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Edit: Hij vervangt de Hydra Edit2: @gtafen Ik heb ge-edit na zijn bericht .. Attack of the UFO's!! Aaaahhh!! What's that?! Huh, it's.. it's a UFO!! Bewerkt: 23 september 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 Aaaahhh!! What's that?!Huh, it's.. it's a UFO!! Lol welke vervangt ie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Aaaahhh!! What's that?!Huh, it's.. it's a UFO!! Lol welke vervangt ie? Er stond duidleijk bij dat hij de Hydra vervangt *EDIT* TADDDDDDDDAAAAAAAAAAA ! Graag ratings Bewerkt: 23 september 2005 door gtafan1221 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.