Juju Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 jaah dat heb ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 BMX Spawen, met Nitrous Oxide ergens kilometer's ver naar de zee gaan vliegen, afspringen in het waten en een hele hoop Homies spawnen. Boten spawnen voor op te staan, 6 Wanted level, geweldig! :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) De AH is nu echt wel finished ! @ICK Ja, deze ga ik releasen samen met de Super de Koe en de Gang Skins, momenteel werk ik aan de Gang shirtjes van de Super de Koe. Tips om dit te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom ! Bewerkt: 28 september 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 @ Silverwing: Heb je dat met Noobmod gedaan? @ BS: Ziet er vet uit, ga je 'm ook releasen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Ik heb bij de graphics contests gekeken, en wat inspiratie opgedaan en deze 6 foto's zijn het resultaat. Zouden jullie ze willen raten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2005 Prachtige foto's, ze geven allemaal zo'n rustig gevoeltje. Allemaal een 9/10, geweldige foto's. @ICK: Yep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Larsie Vercetti Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) echt het grootste deel hier post wel pic's van het mooie landschap van SA gimme some homie love Bewerkt: 29 september 2005 door Larsie Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 De AH is nu echt wel finished ! @ICK Ja, deze ga ik releasen samen met de Super de Koe en de Gang Skins, momenteel werk ik aan de Gang shirtjes van de Super de Koe. Tips om dit te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom ! Leuk gedaan hoor. KUTGW! Ik hoop dat dit ook in de Humormod komt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) De AH is nu echt wel finished ! @ICK Ja, deze ga ik releasen samen met de Super de Koe en de Gang Skins, momenteel werk ik aan de Gang shirtjes van de Super de Koe. Tips om dit te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom ! Leuk gedaan hoor. KUTGW! Ik hoop dat dit ook in de Humormod komt! Nee, dit komt niet in de Humor Mod, maar als ICK deze wilt kan hij het altijd wel via MSN vragen . Dit gebouw komt echter wel in mijn eigen mod genaamt "Prijzenoorlog" . Het meeste wat er in komt hebben jullie al gezien in dit topic, binnenkort maak ik er een topic over in het Modding gedeelte . Ik plaats straks even een screen van een Trailer (Voor vrachtauto's) . Edit: Screen komt later, heb een bug ontdekt die ik eerst even moet fixen . Ik weet niet hoe, maar ik heb opeens geen bug(s) meer in de trailer Bewerkt: 30 september 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Ik kijk ernaar uit! Good job Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Maze die van jou zijn prachtig! 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Grappig gedaan BS. Past goed bij je mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) de 1ste is wat triest 5/10 de 2de lijkt er meer op 9/10 Bewerkt: 30 september 2005 door gtagangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.