Stino Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 @Big Smoke: KUTGW, ze zijn echt vet! @Maze: Zeer mooi 9.5/10 Ik heb ook nog wat gefotografeerd 1. 2. 3. 4. Rate iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 1. 9,5 2. 8 3. 9 4. 10 mooi (Y) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Mag ik ff zeggen Stino dat jou Screens echt SUPER zijn. Echt allemaal super mooi. Keep Up The Good Work Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Die zijn echt schitterend Stino, 9.5/10. Ik heb hier ook nog een aantal foto's: Raten?, dit zijn de laatste ik heb er nu een aantal van de natuur en het stadsleven, ik hoop dat er nog een contest komt waar ik mijn mooiste foto's kan insturen! Bewerkt: 30 september 2005 door .Maze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 een voor een n 10, echt prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Mijn Euro Ketting ! Zelfgemaakt dankzij de tut van Rick_Mense Bedankt voor die super tut ! (Ik weet dat ie niet helemaal super is mjah ik vind hem goed gelukt voor mn eerste mod ) Rate? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 De AH is nu echt wel finished ! @ICK Ja, deze ga ik releasen samen met de Super de Koe en de Gang Skins, momenteel werk ik aan de Gang shirtjes van de Super de Koe. Tips om dit te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom ! Leuk gedaan hoor. KUTGW! Ik hoop dat dit ook in de Humormod komt! Nee, dit komt niet in de Humor Mod, maar als ICK deze wilt kan hij het altijd wel via MSN vragen . Dit gebouw komt echter wel in mijn eigen mod genaamt "Prijzenoorlog" . Het meeste wat er in komt hebben jullie al gezien in dit topic, binnenkort maak ik er een topic over in het Modding gedeelte . Ik plaats straks even een screen van een Trailer (Voor vrachtauto's) . Edit: Screen komt later, heb een bug ontdekt die ik eerst even moet fixen . Ik weet niet hoe, maar ik heb opeens geen bug(s) meer in de trailer Hamsteren!!! mooie foto's stino, 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Hij is mooi voor je eerste mod maar dat teken is niet helemaal rond of moet het een euroteken voorstellen ? @.Maze. Deze zijn echt allemaal zeer mooi vooral die van een zicht op de ''Old Venturas Strip'', ik geef ze allemaal een 9.5/10 . @Stino deze zijn ook eg mooi die geef ik een 10 ! Bewerkt: 1 oktober 2005 door Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Mijn Euro Ketting ! Zelfgemaakt dankzij de tut van Rick_Mense Bedankt voor die super tut ! (Ik weet dat ie niet helemaal super is mjah ik vind hem goed gelukt voor mn eerste mod ) Rate? 3/10 niet geheel mijn smaak! je ziet ook makkelijk dat het nep is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennart91 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Rate plz.. BS: Maximale grootte is 640 pixels, die van jou was 800x600 . Bewerkt: 2 oktober 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 1. 9 2. 6 niet zo speciaal 3. 9.5 mooie foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 sluit ik me geheel bij aan hier weer 1 van mij rate aub. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 9.5/10. Prachtig, dat uitzicht, de maan, het water, dat dorpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 sluit ik me geheel bij aan hier weer 1 van mij rate aub. Je kan er niks aan doen hoor maar ik vind het jammer dat de textures niet geladen zijn van het dorpje. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) willen jullie je mening geven en jullie cijfer? tips zijn welkom! EDIT:bedankt iedereen voor de complimenten! Bewerkt: 2 oktober 2005 door Barcelona Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.