Stino Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Hallo Nog een screen van SA: Bewerkt: 5 oktober 2005 door GTA GUY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Wow! Waar hebj je die skin vandaan? Of heb je dat plaatje gekopieerd van "een" gtasite... Bewerkt: 5 oktober 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Hallo Ok. Ik was even vergeten dat dit het Home Made Screen topic was dus ik had gewoon een gaaf plaatje gepost. Mijn Excuses daarvoor. ( Eerste plaatje verwijdert ) Bomberman, Volgens mij is dat reclame! Ohhh Is al gewijzigd Bewerkt: 5 oktober 2005 door GTA GUY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Vanaf heden is reclame toegestaan ! Alleen wel in mate natuurlijk, kijk anders ook even hier . Watch this! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 bij jou foto krijg ik een gevoel alsof ik daar niet welkom ben maar nu even serieus: Mooie foto 8/10 Groeten Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 wil je mening en cijfer zeggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 mooi! 9-/10 mooi met de kleur van de lucht maar ik mis nog wat op de voorgrond want het is nu alleen een stuk gras @ -niels- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 mooi,maar t'is wat kaal 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) en deze foto? EDIT: sorry ik klikte prongelijk gelijk al op ok :$ Bewerkt: 6 oktober 2005 door Barcelona Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) 8/10 mooi.. mara te fel die zon dat is jammer maar voor de rst mooi Edit hier een paar van mij rate aub: Rate aub. Bewerkt: 6 oktober 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Mededeling Home Made Screens: Vanaf nu is het maximale aantal berichten per dag, per persoon in dit topic 2. Dit om Postboosten te voorkomen. Probeer geen vragen te stellen, zodat er niet hetzelfde gebeurt met het "Photoshop Art Raten" topic. Vragen het liefst dus via de PM. PS: Dit is overlegt tussen .Levi. en mij . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Edit hier een paar van mij rate aub: Rate aub. na de post van big smoke is mijn post weggevaagd dus nogmaals Rate aub. ps. Big smoke KUTGW!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Edit hier een paar van mij rate aub: Rate aub. na de post van big smoke is mijn post weggevaagd dus nogmaals Rate aub. 1.8/10 ik vind het wel jammer want een winkel enzo staat er beetje voor. 2.7/10 niet echt iets bijzonders. 3.8/10 hetzelfde als 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Heb ook ff een paar plaatjes gemaakt. Op de plaatjes klikken voor een grotere versie. Reacties zijn natuurlijk welkom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.