Velaro Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Allemaal mooi vooral die laatste 2 Ik geef voor allemaal een gemiddelde van 9.2/10 ! Ga zo door ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 @dizzee ik geef je een gemiddelde van 8,6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) weer wat van mij: en en en Bewerkt: 8 oktober 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 wauw! net echt allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 En,wat vinden jullie van deze (grappige) screen : Als je dat wil mag je hem raten Greets gtafan1221 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) ik vind hem wel lachen maar toch een 7.5 wat schreens willen jullie je cijfer en mening geven? Bewerkt: 8 oktober 2005 door Barcelona Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik vind ze allemaal mooi met die oranje schijn enzo ,ik geef een 9/10 ! ,ga zo door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Rate deze screens : 1. 2. Bewerkt: 8 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 ....een 8.7 ,mooie screens Hier nog een grappige screen : Nu weet ik waarom die treinen hier altijd vertraging hebben ! Ze nemen een pauze midden op een overweg ! (en dan wel een hele lange !) Greets gtafan1221 Edit door Big Smoke: 2 Posts Per persoon per dag!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Haha, dat is wel een grappige screen 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 8.5/10 hij is lol ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Wheelie met zijn voeten om het stuur Teleportatie pooortttt: Mooie no hander-no footer: Nadat cj een halfpipe onder het grootste gebouw van LS had gezet deed hij een footplant op het gebouw. Val naar beneden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 leuk gedaan maar echt vaag die telepatie poort cijfer: 7/10!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Coole screens Fireman, geef er een 9/10 voor. Hier nog wat van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 cijfers: 1. 8/10 jammer van de voorgrond 2. 8/10 mooi! 3 7/10 beetje kaal 4. 8.5/10 mijn comlimeten mooie foto ga zo door zou ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.