Flame^ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Laat ik is voor een keer een rating geven . @itali_juju: 1. Deze vind ik nu niet heel erg mooi, alleen maar zee + een oranje lucht. Als je hem wilt verbeteren kan je beter hetzelfde doen bij een zonsopgang/ondergang en evt. als er een vliegtuigje/dergelijke voorbij vliegt de plaats fotograferen. Een 6 2. Deze is wat beter, alleen had je hem denk ik van wat dichter bij kunnen nemen. Ook is het altijd mooi als er zo min mogelijk andere mensen op de foto staan . Een 7 3. Deze is ook beter dan de eerste, misschien dat als de maan erbij staat het nog mooier is . Een 7 4. Deze vind ik de beste, heel erg mooi genomen. Vooral de donkere wolk vind ik iets moois geven . Een 8 Let wel even op het aantal keren dat je hebt gepost ! @Mazzeltje: Wat is er met die Politie Auto aan de hand ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennart91 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 1: 7 2: 7 3: 7,5 4: 8.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 willen jullie cijfer en mening geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) 1. wel mooi: 8 2. ook mooi, maar was beter geweest met de zon op de achterkant 7,5 3. 8 4. mooi: 8.5 wat van mij: allemaal lachen naar t voegeltje :'D klik Downtown + Glen Park klik Downtown in de storm klik Stukje Mulholland klik Los Santos in de regen klik Badlands at night klik Warenhuis klik klik de pier vanaf t strand klik de pier klik klik klik skyline van LS klik RATE!!! Bewerkt: 21 oktober 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) @Italia_Juju: allemaal best mooi 7.5 Ik was de handling file aan het veranderen.. Eerst was de auto telaag(Hij hing aan de grond): Toen tehoog: En nou is ie goed(alleen de de vering mag iets soepeler): Wat vinden jullie ervan ? (PS:auto heb ik natuurlijk niet zelf gemaakt) Bewerkt: 21 oktober 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennart91 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 stoer die dukes of hazzard car. 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 1. wel mooi: 82. ook mooi, maar was beter geweest met de zon op de achterkant 7,5 3. 8 4. mooi: 8.5 wat van mij: allemaal lachen naar t voegeltje :'D klik Downtown + Glen Park klik Downtown in de storm klik Stukje Mulholland klik Los Santos in de regen klik Badlands at night klik Warenhuis klik klik de pier vanaf t strand klik de pier klik klik klik skyline van LS klik RATE!!! welke vinden jullie de mooiste van die allemaal? ik de 2de Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 @Mazzeltje: Wat is er met die Politie Auto aan de hand ? Ik weet niet echt wat er met die auto's zijn. Ik had dit probleem ook al met GTA Vice City. Ik denk dat het door mijn slechte Videokaart komt. Zoals je ziet is het ook in de filmpjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) je moet eens die cheat doen waar je allemaal zwarte auto's krijgt, en roze, kijken of t dan nog zo is Big Smoke: Let op je aantal posts per dag ;-), gisteren deed je het ook dus let er even op.. edit door mij: oke, zal t niet meer doen weer wat screens: (k begin t leuk te vinden ) Mount Chiliad >>klik<< Blueberry <<KLIK>> Zondsondergang in de Badlands klik Zie de maan schijn door de bomen... Klik Bomen + zonsopgang klikken Bliksemflits klikkkkk Was k lekker met Catalina nt bellen, strort er een vliegtuig naast me neer klik De pier met zonsondergang klik Zie de maan schijn door de bomen 2 klik Los Santos met zonsondergang klik RATEN MAAR Bewerkt: 22 oktober 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van mij Home-made Screen Ik ging ff SA mappen Nu ken ik leren tellen alleen zit ik vats bij 5 en 6 Bewerkt: 22 oktober 2005 door Big Bear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Wat vinden jullie van mij Home-made ScreenIk ging ff SA mappen Nu ken ik leren tellen alleen zit ik vats bij 5 en 6 Haha Die wil ik ook, waar kan ik hem downloaden Hier weer 1 van mij: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennart91 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Rate plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 Erg mooie screens Lennart, ze verdienen allemaal een 9.0! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2005 rate die van mij aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Coolguy{NL} Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Wie zegt er dat mowers sloom en saai zijn? Hierna piep je wel anders. Dat is nou een voorbeeld van high pimping Kijk maar naar de kilometer teller Een beetje op hol geslagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.