dudedude Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2005 mijnesDudeDude wist je dat die eerst screen een screen van de veel gezochte Andromada is :o ? Hoe ben je er aan gekomen :unsure: ? Deze Andromada is namelijk graag gezocht. dat kan je lezen in dit topic je hebt er wel een AR2V2 voor nodig of een AR MAX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Om dit topic een beetje in leven te houden plaats ik ook maar een screen. Screen van een Infernus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 hier ook wat home made screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Is dat de andromada? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) Bewerkt: 23 januari 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 (bewerkt) Die maffe zwerver. Mooi screens! Alleen die 2de is niet zo goed zichtbaar Ik heb helaas geen tv kaart en kan er geen maken. Bewerkt: 23 januari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2005 weer nieuwe alleen die met die desert eagle en smg zijn best wel domme fotos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WvanWAAS Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 als je gewoon een tv in of een S video plug op je Videokaart hebt kan je dit al moet je wel een nieuwe pc hebben bijv zoeen als ik heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Ik heb ook weer eens wat screens gemaakt. Hier zijn ze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2005 Die laatste doet me aan iets denken.. Die eerste vind ik mooi, met dat bruggetje en de heuvels op de achtergrond. (wel een beetje donker, maar dat maaktniet zo-veel uit.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Hier al 9 screens van de cheat: Cars vliegen de lucht in als je tegen ze botst. De tiende screen is met de cheat: Auto's vliegen als vliegtuigen gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 ... ... Grappige screens ff kijken als ik er nog een paar heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 hahah das egt lol!!! is daar een code voor of kan dat alleen met de cheatdisk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 (bewerkt) hahah das egt lol!!!is daar een code voor of kan dat alleen met de cheatdisk? dat is deze code Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X Hier al 9 screens van de cheat: Cars vliegen de lucht in als je tegen ze botst. grappige screens petersmurfje :lol: EDIT:weer nieuwe screens gemaakt Bewerkt: 27 januari 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) Mooi screens (nogmaals) Ik zou die andromada ook wel willen hebben. Bewerkt: 27 januari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.