Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Hier is het station van San Fierro in de mist (duidelijk te zien): En dit vond ik wel een geinige met 4-life: En deze is vanaf de hoogste gebouw van Los Santos: Je mag "rate"!! Bewerkt: 3 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Gtaboy107: Mooie foto. Maar wat ik vandaag al eerder heb gezegd: Let op de voorgrond Ruurd: Niet hele bijzondere foto's 6/10 Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2005 Ik weet het, ik ben een beginner! In het echte leven zal ik neit voor dat baantje geboren! Ruurd31..! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 nee niet bijzonder 6/10 maar ik ben ook een beginner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) @Shin Chan Wuahuahahauha gaat ie beetje foto's van een boom maken wuahuahuahua @ruurd de 1ste en de 3e zijn wel mooi de 1ste zie je die spoorlijnen erg goed en bij de 3e heeft ie precies de prachtige sfeer van Los Santos Bewerkt: 4 november 2005 door Achille Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Rate please... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 eerste iets te donker tweede is wel mooi gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 allebei te donker.. laatste is wel mooi met die bomen voor de maan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 Wesley: 1. Mooie auto 7/10 3. Mooie foto, hij heeft gewoon iets 8/10 Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2005 (bewerkt) Ik ben hier ook nog eens. Rate effe. Screen 1 Screen 2 Bewerkt: 4 november 2005 door Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 OMG waar heb je die auto gedownload? die heb ik als achtergrond staan haha is die ook opeens in SA... PM me link pls 1ste erg mooi vooral de auto 2e minder mooi vaag beeld ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Hier wat screens. Willen jullie cijfer en mening zeggen? verbeteringen zijn welkom! Bewerkt: 5 november 2005 door Barcelona Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Hey Barcelona, Hier mijn cijfers: 1e foto: Leuk genomen, dat vliegtuigje maakt het leuk! Cijfer 8, dat hoogste gebouw in de mist/verte is ook stoer! 2e foto: 8,5 Je ziet die mist zomooi "drijven" bij de berg tussen de bomen! Bijna antzichtkaartjes Barcelona! Ruurd31.. Bewerkt: 5 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) dit is mijn screen ik maakte hem eigenlijk om de lucht lol @Barcelona 1. 7/10 bij die toren lijkt net of er een stuk weg is 2. 9/10 de schemering met die berg en die nomen is mooi Bewerkt: 5 november 2005 door gtaboooy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) Lekker kontje? Bewerkt: 5 november 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.