Ruurd31 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 (bewerkt) @Big Smoke 1e: Tjah.. ik heb een beetje het idee dat die plaats gegrafeerd wordt! 6/10 2e: Is wel heel mooi, zo'n leuk gezellig winkelstraatje. Alleen beetje leeg hé 9/10 Hier mijn foto's: Ik ben nog een beetje beginner in fotograveren, maar doe mijn best! Tips, opmerkingen en cijfers alstublieft, Ruurd31.. Bewerkt: 7 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Grappig maar niet mooi 6/10 voor beide. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2005 Wat is er mis aan? Tips, dingen die beter kunnen? Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Paar mooie screens getrokken. Rate? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2005 Mooi, vooral die eerste is super! 9/10, de tweede is wel leuk alleen heb ik het idee dat er heel veel foto's van genomen worden! 6.5/10 Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 Misschien heel vreemd, maar ik heb deze foto gemaakt op een heel onverwachts moment. Toen ik hem later bekeek vond ik hem nog mooi ook, wat geven jullie voor deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Ik heb ook mooie (natuur)screens. Alleen heb San Andreas niet voor de PC... Screen van Baffie is ook best wel mooi, alleen het is vrij gemakkelijk om even een screen te maken wanneer auto ontploft. Bewerkt: 11 november 2005 door LucasV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) 1. gemaakt vanaf een rijdende auto klik 2. ook gemaakt vanaf n rijdende auto klik 3. als je goed kijkt zie je n regenboog klik 4. Rock* introduseert: GTA T-bone Mendez klik Bewerkt: 13 november 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 @ italia_juju: Je links laden niet jammer.. Hey dudes check mijn foto's die ik bij Slimm thuis op de pc heb gemaakt Hij is nog maar in Los Santos vandaar de stad daar. Foto nummer 1: Foto nummer 2: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Ik heb net ook weer 3 foto's gemaakt op mijn trouwe PC'tje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Mooie foto's .Levi, vooral de bovenste. Hopelijk wordt je hier niet te goed in, anders lukt het me weer niet om te winnen straks bij de fotowedstrijd nummer 3. Foto 1: 8/10 foto 2: 7/10. @ Mazzeltje: ook van jou zijn het leuke plaatjes, enige minpuntje is het niet gebruiken van de game-camera. Dan mis je de statistieken rechtsboven en de radar en dat geeft e.e.a net even een natuurlijker tintje. Rating voor foto 1: 7,5/10 (mooi dat wijdse uizicht over het spoor). Foto 2: 7/10 (wat doet zo'n keurige jongen als jij in zo'n tent?), foto 3: 6,8/10. Jullie worden geduchte concurenten zo onder hand Bewerkt: 14 november 2005 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) hier eens weer wat fotos rates plzzz sommige zijn wat donker en vrgeet soms op voorgrond te letten denk ik Bewerkt: 14 november 2005 door gtaboooy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Levi krijgt van mij als eerste de beurt: Foto 1 is een super foto, mooi de mist en de wollkenkrabbers in 1 gebracht 9.5/10. Foto 2 is een leuke foto, alhoewel iedereen een foto van de maan maakt. Ziet iemand dan nooit ruimtewezens op de maan? 7.5/10. Als tweede komt Mazelletje, wat een mazzel hij is als 2de aan de beurt . Foto 1: Leuke foto, maar om critisch te zijn, kun je beter de camera gebruiken. De achtergrond (waar je naar toe kijkt) is wel mooi, tunnel bergen en naaldbomen. 7.5/10 Foto 2: Tjah, netzoals GTA-Sheep al zei, ik had je als een G-mod niet in een sexhuis gezien, maar goed, wel grappig 8/10. Foto 3: Leuk die huizen links op de foto/screenshot. Een gevecht met Ballas net gewonnen is leuk erop gezet. 7.5/10 Jij bent nu aan de beurt GTA-boooy, ik doe een top 3 omdat het anders zo lang word: 1. Foto 2 in de Dessert met vliegtuigje, 8.5/10 2. Foto 4 met de brug, 8.5/10 3. Foto 8, jammer dat de zon net te fel is anders had je een super foto! 8/10 Iedereen veel succes met grafferen. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 14 november 2005 door ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 de eerste laad niet maar de rest wel hier foto 1: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoD Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) ff wat screenshots pliessie opgepakt brug mijn getune'de auto's weer een brug ontploffing Bewerkt: 15 november 2005 door BoD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.