Jump to content

Home Made Screens

killerbee

Recommended Posts

@Big Smoke

1e: Tjah.. ik heb een beetje het idee dat die plaats gegrafeerd wordt! 6/10

2e: Is wel heel mooi, zo'n leuk gezellig winkelstraatje. Alleen beetje leeg hé :puh: 9/10

Hier mijn foto's:

gallery110yk.th.jpg

gallery128rn.th.jpg

Ik ben nog een beetje beginner in fotograveren, maar doe mijn best!

Tips, opmerkingen en cijfers alstublieft, Ruurd31.. :klap:

Bewerkt: door ruurd31
Delen op andere websites

• Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

69

• Svenie

60

• Flame^

59

• Juju

54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ook mooie (natuur)screens. Alleen heb San Andreas niet voor de PC... Screen van Baffie is ook best wel mooi, alleen het is vrij gemakkelijk om even een screen te maken wanneer auto ontploft.

Bewerkt: door LucasV
Delen op andere websites

Mooie foto's .Levi, vooral de bovenste. Hopelijk wordt je hier niet te goed in, anders lukt het me weer niet om te winnen straks bij de fotowedstrijd nummer 3. Foto 1: 8/10 foto 2: 7/10. @ Mazzeltje: ook van jou zijn het leuke plaatjes, enige minpuntje is het niet gebruiken van de game-camera. Dan mis je de statistieken rechtsboven en de radar en dat geeft e.e.a net even een natuurlijker tintje. Rating voor foto 1: 7,5/10 (mooi dat wijdse uizicht over het spoor). Foto 2: 7/10 (wat doet zo'n keurige jongen als jij in zo'n tent?), foto 3: 6,8/10. Jullie worden geduchte concurenten zo onder hand :cya:

Bewerkt: door GTA-Sheep
Delen op andere websites

Levi krijgt van mij als eerste de beurt:

Foto 1 is een super foto, mooi de mist en de wollkenkrabbers in 1 gebracht 9.5/10.

Foto 2 is een leuke foto, alhoewel iedereen een foto van de maan maakt. Ziet iemand dan nooit ruimtewezens op de maan? 7.5/10.

Als tweede komt Mazelletje, wat een mazzel hij is als 2de aan de beurt :puh: .

Foto 1: Leuke foto, maar om critisch te zijn, kun je beter de camera gebruiken. De achtergrond (waar je naar toe kijkt) is wel mooi, tunnel bergen en naaldbomen. 7.5/10

Foto 2: Tjah, netzoals GTA-Sheep al zei, ik had je als een G-mod niet in een sexhuis gezien, maar goed, wel grappig 8/10.

Foto 3: Leuk die huizen links op de foto/screenshot. Een gevecht met Ballas net gewonnen is leuk erop gezet. 7.5/10

Jij bent nu aan de beurt GTA-boooy, ik doe een top 3 omdat het anders zo lang word:

1. Foto 2 in de Dessert met vliegtuigje, 8.5/10

2. Foto 4 met de brug, 8.5/10

3. Foto 8, jammer dat de zon net te fel is anders had je een super foto! 8/10

Iedereen veel succes met grafferen. Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...