Damos Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 de tweede is wel mooi maar voor de rest niet zo speciaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2005 ik vond deze wel mooi rate plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 (bewerkt) Gtaboooy: Ik vind hem zelf niet zo heel bijzonder, probeer bijvoorbeeld de zon te fotografen, of een ander mooi effect. Ik geef een 7/10 Rate deze aub Bewerkt: 21 november 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 Grappig 7.5/10, leuk dat vuurwerk :puh: . Mijn Gallery is weg, helaas kan ik niet meer foto's posten. Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Gtaboooy: Ik vind hem zelf niet zo heel bijzonder, probeer bijvoorbeeld de zon te fotografen, of een ander mooi effect.Ik geef een 7/10 Rate deze aub Hoe heb je dat gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Een fotootje van een regenboog in SA: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 jammer dat de regenboog niet helemaal verder loopt. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) jammer dat de regenboog niet helemaal verder loopt.8/10 Hoe bedoel je dat. Want aan de onderkant stopt hij omdat er ene heuvel voorstaat .Hier een plaatje van mij: @Shin Shan: Het is de zonsopgang hoor Bewerkt: 23 november 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 allebei een 8 met die mooie zonsondergang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Hier een foto RATE PLZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Wel een leuke foto. Een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 Er staat niet veel bijzonders op de foto. Als je de volgende keer een foto maakt probeer dan een zon erbij op te krijgen. Hierdoor krijg je een speciaal effect. Nu een 6-/10 Veel succes, Ikkes Rate mine: (zie bijlage) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Heel mooi: een 9/10. Maar maken jullie nu geen foto's meer van auto's enzo? Bewerkt: 24 november 2005 door General Lee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 Heel mooi: een 9/10.Maar maken jullie nu geen foto's meer van auto's enzo? Jij kan die toch ook maken? En bovendien is een foto met een landschap veel mooier dan een van een auto. Kijk anders ook even in het Cool-Car Screens topic, daar vind je eerder autos dan hier . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) hier weer 2 x een foto deze moest ik gewoon maken van mezelf maar vind er eigenlijk niks bijzondrs aan en deze vond ik wel mooi maar er zitten een paar stukjes van een boom onder rate plz Bewerkt: 25 november 2005 door gtaboooy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.