SilverDust Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 hier weer 2 x een foto deze moest ik gewoon maken van mezelf maar vind er eigenlijk niks bijzondrs aan en deze vond ik wel mooi maar er zitten een paar stukjes van een boom onder rate plz RATE PLZ RATE NOU EENS PLZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Gtabooy rustig! 1. 7/10 Niet zo bijzonder. 2. 9.8/10 Deze vind ik wel mooi. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) nog wat van mij: knap he: geen homies, geen levensbalk enz. en toch CJ erop! klik best wel mooi klikkuh downtown klik wat een huis man! klik weer downtown klik richman klik AT-400, van de onderkant lijkt t net n haai klikzzz aan de ene kant goed wegdek, aan de andere kant niet uitgeklikt? nee! nog 1! RATE PLEAZZZZ Bewerkt: 13 december 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 Blij dat u vliegt met San Andreas Airlines. Wanneer u nu uit uw linker raam kijkt ziet u Clowns Place en The Strip. Oooohhhwwwwww.......... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2005 nog wat van mij:knap he: geen homies, geen levensbalk enz. en toch CJ erop! klik best wel mooi klikkuh downtown klik wat een huis man! klik weer downtown klik richman klik AT-400, van de onderkant lijkt t net n haai klikzzz aan de ene kant goed wegdek, aan de andere kant niet uitgeklikt? nee! nog 1! RATE PLEAZZZZ rate deze eens, behalve die met dat wegdek, die is niet om te raten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
0497davit Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) Wat vind je van mijne screens? Zonder cheats! vind je niet dat die ene op true crime lijkt??? =============== Bewerkt: 15 december 2005 door 0497davit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) nog wat van mij: knap he: geen homies, geen levensbalk enz. en toch CJ erop! klik best wel mooi klikkuh downtown klik wat een huis man! klik weer downtown klik richman klik AT-400, van de onderkant lijkt t net n haai klikzzz aan de ene kant goed wegdek, aan de andere kant niet uitgeklikt? nee! nog 1! RATE PLEAZZZZ rate deze eens, behalve die met dat wegdek, die is niet om te raten Omdat je erom vraagt 6/10 7/10 6/10 6/10 6.5/10 6/10 7/10 Nu die van mij 0497davit: Die screen met die schietende homie vind ik heel mooi! Bewerkt: 15 december 2005 door W3sl3y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2005 wel grappig 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 TIP: als je een foto met de computer maakt resolutie even op zijn best zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Toen ik net een CJ screen maakte vond ik deze ook wel stoer! Goedenavond verder, Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 he is dat nou dat spookhuis, waar is dat. Waarschijnlijk aan de omgeving te zien bij het oude vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) Volgens mij is dat het spookhuis niet hoor. Maar het is hier(bijlage2): Pssz: rate ff mijn foto(bijlage1) Bewerkt: 18 december 2005 door Kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Mooie foto kraay, 8/10. Zou perfect zijn geweest voor de foto contest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Ik heb gister toevallig 2 foto's gemaakt in San Andreas. Eentje met het fototoestel, en eentje met de 'Print Screen-knop'. Een rustig uitzicht op de Mount Chilliad. Een stunt met de mountainbike vanaf de Mount Chilliad. Hiihaaa! Bewerkt: 31 december 2005 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) De eerste is mooi jammer van de voorgrond 7.5/10 Die tweede,jah wat zal ik zeggen Rate mine : Mvg,Velaro Bewerkt: 31 december 2005 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.