Juju Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 mooi 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Hier een van mij: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 Echt een nice foto Heb je dat getrokken toen de politie achter je aan zat ? 9.2/10 Mvg,Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 ik vind het plaatje niet echt heel mooi het lijkt net of die helis tegen elkaar aan vliegen als cijfer een 6.8 dan maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 wel mooi echt! als ik het niet zou weten zou ik denken dat het van een ander spel komt echt een mooi beeld! hier is er een van me! Mijn eigen CJ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 mooi ik geef een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 mag je een screen ook rechtstreeks van de tv afhalen heb namelijk sa op de xbox ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ballas Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 neen mag niet. bij de regels staat 0% televisie in beeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2006 Hij bedoelt wel denk ik of hij een screen van het tv scherm, de inhoud mag nemen. Niet de TV zelf. Anders mag het wel. Greetz Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 ow sorry ik dacht een foto nemen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2006 Hij bedoelt wel denk ik of hij een screen van het tv scherm, de inhoud mag nemen. Niet de TV zelf. Anders mag het wel. Greetz Matiscus juist ja dat bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 hier zijn die van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 hier zijn die van mij srry maar we zien niets! je kan ze uploaden door *hier te klikken* en dan moet je ze wel in 640*480 zetten hoor! en dan neem je de direct download link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 C:\Documents and Settings\justin weathers\Bureaublad\foto's\DSC00011.JPG C:\Documents and Settings\justin weathers\Bureaublad\foto's\DSC00011.JPG gaat het so? ik heb dat beeld dat je kan reageren maar ik doe bijlage toevoegen en klik op bladeren en voeg toe en er gebeurt niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 doe het dan via die upload! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.