justinW Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 waar staat direct download ofso? waar staat dan direct download link? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) De meesten voegen hun plaatje in via bijlagen. Maar leden kunnen maar 1mb dus die uploaden via Imageshack.us. In de regels van SA:Media vind je het ook. Plaatjes op het forum zetten:Je plaatjes kan je uploaden via Imageshack, na het uploaden krijg je 2 links: Een Thumbnail-Link: Deze gebruik je als je plaatje groter is dan 640 pixels, als je deze op het forum zet krijg je een kleinere versie van de foto. Wanneer je erop klikt krijg je de normale versie Een Hotlink-Link: Deze gebruik je als het plaatje kleiner is dan 640 pixels. Hiermee krijg je de normale versie gelijk op het forum te zien. Ruurd31.. Bewerkt: 8 januari 2006 door Ruurd31 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 voila dit is wat ik bedoel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 ik snap er nog steeds geen reet van hoe voeg ik het plaatje in vredensnaam dan bij dit gezeik waar je reageert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 ik snap er nog steeds geen reet vanhoe voeg ik het plaatje in vredensnaam dan bij dit gezeik waar je reageert? gewoon op dat plaatje met dat boompje klikken en dan de link invullen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 maar waar moet ik dan op klikken als je dat uploaden hept gedaan? en er staat nergens klik hier als je een plaatje wilt neerzette Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Tadaa! Hoe doe ik dat nou he ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 multiplayer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2006 Tadaa!Hoe doe ik dat nou he ? mooie foto een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2006 Hier nog een Ditmaal van een heli,beetje goed kijken en je ziet dat een hunter mij achtervolgd Hoe komt dat nou weer dan Achja,beetje modden hier Nieuwe .scm daar en je bent er al,wil je weten wat voor mod ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 Hier nog wat random shots die ik nog had staan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) De eesrte vind ik een goede maar de 2de is niet zo speciaal Waar heb je die foto's getrokken ? Bewerkt: 11 januari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 Beiden op/vanaf Mt. Chilliad. Die tweede foto is van de mt chilliad challenge: cobra run... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 Hier nog eenDitmaal van een heli,beetje goed kijken en je ziet dat een hunter mij achtervolgd Hoe komt dat nou weer dan Achja,beetje modden hier Nieuwe .scm daar en je bent er al,wil je weten wat voor mod ? *plaatje* Vette screenshot hoor! Ook wel grappig is dat poppetje dat naast je staat, haha echt geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverDust Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2006 lol hier is mijn plaatje ik vond hem zo mooi met die mist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.