Spider-Wal Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 misschien een rare vraag (ik heb SA nog niet, heb alleen een PC) maar hoe klim je eigenlijk IN die Andromada ? ik zie nergens een deur ofzo. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) misschien een rare vraag (ik heb SA nog niet, heb alleen een PC) maar hoe klim je eigenlijk IN die Andromada ? ik zie nergens een deur ofzo.[-Spider-] CJ stapt gewoon door de deur heen die zit aan de linkerkant Bewerkt: 27 januari 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 EDIT:weer nieuwe screens gemaakt waar vind jij die fbi truck? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) waar vind jij die fbi truck? Als je 5 of 4 sterretjes hebt komt de FBI achter je aan, dan moet je gewoon zo'n FBI truck stelen. Hierbij is een armor wel handig. Hier nog wat screens van mij: Area 69 Overige screens -Voor -Na Bewerkt: 29 januari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) Ik mag van BrokenTable 2 maal posten. (omdat ik maar 10 foto's in één bericht kan plaatsen) Hier de rest van mijn foto's: MotoX Helmet Zweven met een Vortex Fun Mijn auto! Bewerkt: 29 januari 2005 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Het is erg droog geweest in San Andreas: (ARMAX NoWater code gebruikt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Ik heb hier ook nog een screen. Het is een man en een vrouw die hand in hand lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Hier weer screens De Phoenix Bewerkt: 10 februari 2005 door dudedude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Die buggy is gaaf. P.S. Heb met die androma gevloge en hij vliegt het goed je kan er ook kurker trekkers meemaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Ik heb hier nog wat screens. Ik vind zelf wel dat ze een beetje wazig zijn. Hoe het kom zou ik niet weten :huh: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 w00t die is echt sfeervol man .... echt supergaaf....wat is dat voor stof om ze hoofd ? [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Dat zijn waarschijnlijk gewoon lampjes ofzoiets. Het gebeurt innageval wel vaker en het is niets bijzonders . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 wat is dat voor stof om ze hoofd ??? wat bedoel jij dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 op dat plaatje zie je allemaal soort vuurvliegjes of weet ik het wat voor lampjes/stofwolkjes.... Dat bedoelde ik.. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Ik heb hier die witte ''wolkjes'' aangegeven. Het is niks bijzonders. Het zijn waarschijnlijk gewoon iets van sterren . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.