Bling Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Mooi hoor! Ik ben benieuwd naar je foto's van San Fierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) ik ben er hard aan het werken het wordt iets speciaal voor mijn favo stad Bewerkt: 11 februari 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 Hier zijn een paar foto's van een auto die ik heb getuned Als je ze in het groot wilt zien, moet je erop klikken. 1. 2. 3. 4. Ik zou graag een rating hebben over mijn foto's, want dat kan alleen maar leiden tot betere inspiratie of foto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Ik vind je getunde Blista Compact best wel mooi. Ik vind alleen de kleur er niet zo bij passen, komt namelijk een beetje saai over. Gebruik dus een wat fellere kleur voortaan. En nog een tip: Fotografeer je auto in een mooi gebied, zoals 'The Dessert' ofzo. Hierdoor krijg je een mooier beeld van je screen, en oogt deze daarom ook mooier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Hier zijn een paar foto's van een auto die ik heb getuned Als je ze in het groot wilt zien, moet je erop klikken. 1. 2. 3. 4. Ik zou graag een rating hebben over mijn foto's, want dat kan alleen maar leiden tot betere inspiratie of foto's je kon deze beter in het topic coole car screens+filmpjes zetten buiten dat zijn je screens mooi maar zoals julio zegt probeer je wagen bij een andere mooi plaats te zetten.bv de dessert bij zonsondergang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) 't Was weer vanouds gezellig op de MTA GTAGames server... Bewerkt: 18 februari 2006 door Lance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Bleed, stupid motherfucker!! Sorry voor de dubbelpost. Bewerkt: 18 februari 2006 door Lance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Hehe mijn Toyota Supra is wel wat anders dan die Blista Compact . . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 De wagens zijn mooi maar de screens vind ik maar niks sorry allemaal een 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Het gaat me om de wagens, screens kan ik niet goed want ik heb SA nu denk ik 1.5 week. Bewerkt: 18 februari 2006 door Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Damn mooie bakkies Giorgio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Hehe, vind je ze mooi ? Ik zal er nog wat posten. Half de auot's zijn allemaal vervangen. Vanavond zal ik wat screens posten o.a. van een vette Skyline... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) mijn fotoalbum: 1* 2* 3* 4* 5* 6* 7* *voor te raten of comentaar te geven press nr.* +cijfer of comentaar ©kristof01 Bewerkt: 18 februari 2006 door kristof01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Bewerkt: 18 februari 2006 door kristof01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Geinige trui Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.