Svenie Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2006 real grove street je eerste een 7.5 en je 2de een 8 jullie mogen mijn screens van san fiero donderdag verwachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Nou ik wist wel dat deze auto's mods waren, maar ik dacht dat jullie deze mods zelf hadden gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb een vraag, kan je screens maken met een Xbox? Want misschien koop ik er één. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb een vraag, kan je screens maken met een Xbox?Want misschien koop ik er één. Niet dat ik weet, maar je kunt in San Andreas wel screens maken met behulp van de foto camera uit het spel. Je kunt natuurlijk ook altijd nog met een digatale camera foto's maken van het beeldscherm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Ik heb een vraag, kan je screens maken met een Xbox? Want misschien koop ik er één. Niet dat ik weet, maar je kunt in San Andreas wel screens maken met behulp van de foto camera uit het spel. Je kunt natuurlijk ook altijd nog met een digatale camera foto's maken van het beeldscherm. Oké, bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Dit is wel een hippe foto die ik heb: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 hij is mooi Piet-Herr een 8 mijn foto's van san fiero hebben zoals jullie gezien hebben wat vertraging opgelopen voor woensdag zijn ze normaal gezien af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 srry voor de dubbelpost maar ik ga niet verder met men project ik ben namelijk bezig met een nieuw hier zie je al wat screens ik heb een idee stuur me een pb als je een ontploffende foto wilt dan post ik hem hier wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Some screens from me: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) wow big smoke echte rustgevende screens Bewerkt: 27 februari 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 Hier heb ik nog 2 coole plaatjes van een explosie Explosie: http://img45.imageshack.us/img45/5166/explosie167no.jpg Dode Zooi : http://img503.imageshack.us/img503/7967/explosie174tt.jpg gr. Niels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) ze zijn lol 1ste:7.5 2de:8 probeer volgende keer je geld,radar en wapen teken weg te doen dan ziet het er nog veel mooier uit Bewerkt: 28 februari 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) CJ, die weer eens een epileptische aanval krijgt Bewerkt: 28 februari 2006 door julio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 WHAT THE HELL????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Big Smoke & Svenie nice jullie pics. Ik geef svenie een 7 Big smoke een 8 Hier heb je eentje van me. Bewerkt: 28 februari 2006 door zethe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.