Svenie Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Wow mooie sceens Coz . 1ste=9 2de=8 3de=8.5 Totaal=26.5 op 30=zeer mooi . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2006 Inderdaad, hele mooie screens, coz. 1e= 9,5 2e= 8,5 3e= 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) TNX niet slecht dus voor een eerste poging --------------------------------- oudje oudje Bewerkt: 5 maart 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Hey ik zat zo lekker met de taxi om mensen te brengen rij zo langs ballas.. schoppen ze tege me auto aan en slaan echt op een toffe manier en ook beuken kheb het nog nooit eerder gehad en ze scholden je uit voor Motherfucker Grove Screen: >>> Door .Levi.: Topic moved > Home Made Screens.<<< Bewerkt: 5 maart 2006 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Curtis Jackson Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Leuk! heb zelf nog nooit gehad is wel lollig als je het meemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Ejj Broertje,, Ik ga ook ff proberen met a policecar. Misschien doen ze het daar ook bij! Want Grove enz. hebben ook z'n hekel aan Politie!! Ik ga zo ff testen! Nice Job ik ga ook voor meer nieuwtjes;) Misschien hebben jullie die al gevonden maja:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Hey iedereen in zat midden in de nacht in LV op een puntje van een gebouw met een camera en er zijn Mooie screens van gekomen.. Kijk maar GIO Hey sorry voor dubbelpost ik klikte teveel :S >>> Door Dizzee: Topic merged met Home made screens<<< Bewerkt: 5 maart 2006 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Je kan deze mischien beter in het topic home made screens plaatsen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Whaha in het donker maakje veel mooiere foto's dan in het ligt:P Ik post ook nog wel een x een screen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Sorry voor de dubbel topic Close deze maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaasB Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Zoals Dizzee in jouw topic 'Mooie Screens..' al zei, zelfgemaakte screens zet je sowieso in het 'Home Made Screens' topic. Klik. Groeten BaasBart Bewerkt: 5 maart 2006 door BaasB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Leuk er komen alleen mensen op mijn taxi geen ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 TNX niet slecht dus voor een eerste poging --------------------------------- oudje oudje Je tweede keer Coz . 1ste:8.5 2de:7 3de:9 4de:8.5 5de:8 6de:7 7de:7.5 8ste:10 (nog nooit een 10 gegeven) eindresultaat:65.5/80=bovengemideld @Giovanni_bono mooie screen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 * Screens * 1e foto= 7 2e foto= 6 3e foto= 7,5 4e foto= 9 5e foto= 8 6e foto= 6,5 7e foto= 6,5 8e foto= 9,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaXandroGta Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Zow , Ben weer uit school tijd voor een screen hier is ie EDIT:IK WIL PWN_NIELS ook nog even Bedanken Voor de Tip dat ik er een jpg bestandje van meot maken dan is ie wat beter Bewerkt: 6 maart 2006 door GtaXandroGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.