Jump to content

Home Made Screens

killerbee

Recommended Posts

mag ik je erop wijzen dat op foto 3 ook een vogel is te zien.

duzzz

GTAFAN

ik bedoel 1,

deze is dus ook een 8,5 waard?

Ik had de vogel al gezien toen ik de eerste keer heb gerate hoor.

Maar in ieder geval wel goed opgelet, mijn compimenten. :puh:

Ik ga het cijfer nu niet veranderen van een 8 naar een 8.5, om deze rede:

Met die tweede foto heb je volgens mij best wel geluk gehad met het maken, dat er net achter het vliegtuig een vogel kwam.

Maar geluk moet je toch een beetje afdwingen, dus die is heel goed genomen, precies op het goede moment.

Hier zeg ik dus dat je geluk moet afdwingen.

En ik heb die foto een 8.5 gegeven omdat de vogel precies achter het vliegtuig aan vliegt.

Met de vogel van foto 1 is dat niet het geval, dus daarvoor heb ik een 8.5 gegeven.

Bewerkt: door Froodooo
Delen op andere websites

• Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

69

• Svenie

60

• Flame^

59

• Juju

54

Top Posters In This Topic

Posted Images

.Levi, dit is de eerste keer dat ik je foto's heb zien maken (heb ik het fout excuses)

Ik hou wel van bergen, je krijgt een 9 voor alle foto's. Ze zijn erg mooi en die vogel is ook wel leuk. Ga zo door!

Delen op andere websites

Hier wat mooie foto's van de "Panopticon Killer" had ik nog in mijn gallery staan :D

http://img71.imageshack.us/img71/6552/gallery1224fj.jpg

http://img111.imageshack.us/img111/6247/gallery1249fz.jpg

http://img111.imageshack.us/img111/6849/gallery1279ym.jpg

Natuurlijk niet iets gemod ofzo :engel:

Waar heb je die foto's gemaakt ik kan niet echt goed zien waar die foto's zijn genomen;)!!

Room

Delen op andere websites

Waar heb je die foto's gemaakt ik kan niet echt goed zien waar die foto's zijn genomen;)!!

Zo te zien heeft hij heeft die foto's in de Panoptican gemaakt (Dit ligt in het noordwesten van Los Santos).

Ontoppic: Die foto's zien er wel heel echt uit, ik zou bijna gaan denken dat hij echt bestaat :clown:. Vroeger dacht ik ook dat hij bestond. Ik ging toen rondlopen in zijn hutje, met een bonkend hart. Natuurlijk niks aangetroffen, maarja, het was wel spannend daar ondanks het feit dat hij niet bestaat. :puh:

Delen op andere websites

De panopticon killer bestaat ook niet, ik heb dit er een keer zelf voor de grap ingemod en ik ben die foto's toevallig in mij gallery tegengekomen, als je naar mijn post kijkt zie je ook die schijnheilige engel: :engel:

Edit Als je ze als fakefoto's bekijkt, vind je ze dan goed? Afgezienm van het feit dat het 2 verschillende ventjes zijn :D

Bewerkt: door Moonbeam
Delen op andere websites

Edit Als je ze als fakefoto's bekijkt, vind je ze dan goed? Afgezienm van het feit dat het 2 verschillende ventjes zijn :D

Voor fakescreens zien ze er wel erg professioneel uit :Y. Maar het is natuurlijk wel algemeen bekend dat de Panodoptican Killer niets meer dan een fabeltje is, maar dat weet jij natuurlijk ook wel. ;)

Delen op andere websites

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...