Bling Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2006 1e foto= 7,5 2e foto= 7,5 3e foto= 7,0 4e foto= 8,0 5e foto= 7,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 wel ff klikken en dan nog een keer klikken zodat ie volledig formaat is tja .. als ik hier een plaatje post van 3000*600 pixels is het toch ook niet goed ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Kijkt u eens: Bewerkt: 16 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2006 wel ff klikken en dan nog een keer klikken zodat ie volledig formaat is tja .. als ik hier een plaatje post van 3000*600 pixels is het toch ook niet goed ? Een hele mooie screen, coz! Heb je die zelf gemaakt? Zo ja: Echt knap gedaan, man! Ik geef je een 9,2 voor de foto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2006 Een hele mooie screen, coz! Heb je die zelf gemaakt? Zo ja: Echt knap gedaan, man! Ik geef je een 9,2 voor de foto. jup!!! , tnx Kijkt u eens:snip 1e = 8 2e = 9 3e = 8 indien mogelijk even anti -aliasing aanzetten voor je foto maakt en uitzetten als je klaar bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Ik vind ze allemaal wel een 9,2 waard. Ga zo door, je bent iemand die foto's kunt maken. Waarom maak je ook geen foto's van bergen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 //Coz, wat is een anti aliasign precies ? Ik heb er hier trouwens nog eentje, deze is niet bedoelt als "serieus mooi", maar ik vind hem wel grappig . Alleen een beetje jammer van die radar enzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2006 Ik vind ze allemaal wel een 9,2 waard. Ga zo door, je bent iemand die foto's kunt maken. Waarom maak je ook geen foto's van bergen??? Tja, bergen is een beetje mijn zwakke plek, ik heb nu vrij veel foto's van bergen op m'n PC staan, maar er zit er niet echt een bij waarvan ik zeg "Ja, die is goed gelukt". En m'n inspiratie is op . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 //Coz, wat is een anti aliasign precies ? Methode om van gekartelde lijnen iets vloeiedere lijnen te maken ... vergelijk deze screenshots maar zonder . . . . . . . . . . . . . met Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Mischien een beetje lompe vraag, "indien mogelijk even anti-aliasign aanzetten". Hoe zet je dat dan aan, en als het met een programma moet, met welke dan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Zo, ik heb weer eens wat screens gemaakt, hier zijn ze: 1. 2. 3. 4. 5. 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Mooie screens, niels_pwnt! Screen 1: 8 Screen 2: 7,5 Screen 3: 7 Screen 4: 7,5 Screen 5: 7 Screen 6: 8 Good job! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 1 T/M 4: 6 5: 7 6: 8 Ik vind die eerste vier niet zo speciaal vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 Mischien een beetje lompe vraag, "indien mogelijk even anti-aliasign aanzetten". Hoe zet je dat dan aan, en als het met een programma moet, met welke dan ? is een optie die je in het (advanced) graphics menu (eventueel) kan instellen als je kaart het ondersteund en je pc het aankan - maw voordat je en foto maakt settings zo maximaal mogelijk zetten .. het boeit dan toch even niet of cj vloeiend kan lopen .. foto maken en terugzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2006 niels_pwnt,mooie foto's hoor.Even raten 1ste:7 (niet echt mooi omdat je hem naar boven hebt getrokken) 2de:7.5 3de:7 4de:7.5 5de:9(echt mijn stijl) 6de:8.5 Totale score:39,5 op 60 :middelmatig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.