Hutenmah414 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Mijn oude Blista Compact heeft het nog geluk heelhuids van af gebracht op de zwaar besneeuwde wegen van de Mt. Chilliad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Whaha, hoe heb je dat gedaan? Met paint ingekleurd? Wel een hele indrukwekkende screen hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Ik denk dat het één of andere mod is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Ja, inderdaad Mijn zelfgemaakte Mod Hier nog eentje: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) kon iets beter , maar ziet er niet slecht uit . wilde hem jullie niet onthouden overigens , deze voor het Guess the picture!!! topic is ook niet verkeerd .. (alleen beetje nog meer rukkwaliteit) Bewerkt: 24 maart 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Waua, deze zijn beide zeer mooi gefotgraveerd ! 1. 9/10 2. 8/10 ( Waar heb je deze foto genomen ? ) Edit: Ow, ik had niet gezien dat je 2de foto voor het guess the picture topic diende (je had het er nochtans duidelijk bij geschreven) Bewerkt: 25 maart 2006 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) 1. 2. En hier wat kiekjes van Mount Chilliad: 3. 4. 5. Kan iemand ze raten? Bewerkt: 25 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Kan iemand ze raten? Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de eerste vier niet echt mooi :$. Je laatste screen daarentegen vind ik wel erg mooi! Die geef ik een 8,5! De rest slechts een mager zesje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 Ik ga mee met Julio, de eerste zijn niet zo mooi maar tog een 6.7 waart. de laatste een 8.2 vooral door het vliegtuig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb ook nog maar is wat foto's gemaakt in San Andreas. 1. 2. 3. 4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 best aardige plaatjes, foto 1: 6.5 een beetje simpel en niet egt mooi foto 2: 7 leuk die 2 heli's maar dat zoeklicht ziet er minder uit. foto 3: 8.5 hele vette bak met een wat saaie maar tog mooie achtergrond. foto 4: 6 te veel mist en afgezaagd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) //Julio Ik rate ze ook wel 'ff: Foto 1. 8,0 Mooie foto, leuk gemaakt dat je die gebouwen zo mooi naar 1 punt ziet lopen. Ik vind hem alleen een beetje standaart, en dat rek op de voorgrond irriteert me een beetje. Foto 2. 9,0 Leuk gedaan met die 2 heli's, mooie stadsachtergrond, en weer leuk afgemaakt met die palmboom links . (ik vind dat zoeklicht juist wél erg leuk erbij ) Foto 3. 6,5 Dit vind ik een wat mindere foto. Wel een mooie auto, maar ik vind de foto in z'n geheel een beetje kaal. Foto 4. 8,0 Mooi gedaan met dat uitzicht , hij is alleen een beetje overbelicht. Dat is jammer, als 'ie wat donkerder was geweest, zag je ook beter dat rirviertje lopen enzo. Veel licht kan wel mooi zijn, maar dit is net iets te. Maar het blijft een prachtig uitzicht. Probeer hem wel licht te houden, dat ziet er wat indrukwekkender uit . Hopelijk heb je hier wat aan. Gr. Alex // iedereen die mijn foto's heeft ge-rate: Kunnen jullie mischien vertellen wat er beter aan kan? Dan kan ik daar volgende keer opletten . (hoewel het bij m'n laatste foto's wel duidelijk is ) Bedankt alvast . Bewerkt: 30 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 2 keer klikken 2358*456 px !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) 1 2 3 die vorige wil ik eigenlijk wel iets feedback over , ondanks dat ik de schoonheidsfoutjes al gevonden heb en het niet beter kon/wilde doen om 6:30am Bewerkt: 1 april 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 @coz Ik zal je foto's een even raten: 1. een 6.5, ik vind hem niet zo bijzonder omdat het niet zoveel onderwerp heeft, maar toch wel een redelijke screen. 2. een 8, ik vind deze wel mooi, omdat dit ook echt wel een beetje mijn stijl is van fotograferen in SA 3. een 6, deze vind ik slecht, omdat de polygon heel lelijk is van deze personage, geen 4 omdat ik het wel een heel leuk idee vind. totaal: 20.5 van de 30 punten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.