Jump to content

Home Made Screens


killerbee

Recommended Posts

De foto die je vanochtend had gepost geef ik een 7,5 (ik vind hem wel mooi maar je vorige screen van dat formaat die je een paar dagen geleden gepost had vond ik mooier).

De foto's die je vanavond gepost had:

1e: 6,5 (wel mooi, maar te standaard. Je ziet niet echt veel bijzonders op de foto).

2e foto 8,5 (Schitterend gewoon)!

3e foto 7- (Het beeld ziet er niet echt mooi uit, alleen het is wel grappig. Hij lijkt wel op The Truth met een joint in z'n bek :puh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    69

  • Svenie

    60

  • Flame^

    59

  • Juju

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foto 1:

7.0

Leuke gebouwen op de foto, maar hij is zo... ...tja, kaal.

Foto 2:

8.7

Mooi foto, vooral dat kronkelweggetje is erg leuk :clown: . Zeg maar een stukje natuur tussen wat gebouwen. Wat je mischien beter zou kunnen doen, is de foto vanuit een iets andere hoek nemen, zodat 'ie wat meer 3d lijkt.

Foto 3:

5.5

Deze foto is (zoals hiervoor al gezegd) veels te low poly. Plus dat het nou niet echt en interessant onderwerp is.

Link to comment
Delen op andere websites

foto 3 was een beetje in een flauwe ( :engel: ) bui

ging meer om de rare hoek dan kwaliteit

kan immers het aantal polygonen ervan niet opwaarderen

en de originele (1600x1200) foto daarvan ziet er wel mooi shiny uit , maar omdat ik ze hier in 800x600 pleur ..ach , laten we even vanuit een andere hoek kijken

op de een of andere manier is het nog best een lastig punt om een mega mooie foto te maken

deze rate ik zelf ook niet bizar hoog , maar even voor het perspectief op die 3e foto

sm_gallery119.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

foto 3 was een beetje in een flauwe ( :engel: ) bui

ging meer om de rare hoek dan kwaliteit

kan immers het aantal polygonen ervan niet opwaarderen

en de originele (1600x1200) foto daarvan ziet er wel mooi shiny uit , maar omdat ik ze hier in 800x600 pleur ..ach , laten we even vanuit een andere hoek kijken

op de een of andere manier is het nog best een lastig punt om een mega mooie foto te maken

deze rate ik zelf ook niet bizar hoog , maar even voor het perspectief op die 3e foto

sm_gallery119.jpg

Hij kan er met door,maar je hebt gelijk het is een lastig punt om een foto van te maken.Ik wed moest je hem centraal trekken dat je ook een minder effect zou krijgen.

Rate foto:7.5

Link to comment
Delen op andere websites

...je hebt gelijk het is een lastig punt om een foto van te maken.Ik wed moest je hem centraal trekken dat je ook een minder effect zou krijgen....

klopt

gallery118.jpg.xs.jpg

Kunnen jullie mij misschien zeggen waar dat is?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...