Bling Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 De foto die je vanochtend had gepost geef ik een 7,5 (ik vind hem wel mooi maar je vorige screen van dat formaat die je een paar dagen geleden gepost had vond ik mooier). De foto's die je vanavond gepost had: 1e: 6,5 (wel mooi, maar te standaard. Je ziet niet echt veel bijzonders op de foto). 2e foto 8,5 (Schitterend gewoon)! 3e foto 7- (Het beeld ziet er niet echt mooi uit, alleen het is wel grappig. Hij lijkt wel op The Truth met een joint in z'n bek ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2006 Foto 1: 7.0 Leuke gebouwen op de foto, maar hij is zo... ...tja, kaal. Foto 2: 8.7 Mooi foto, vooral dat kronkelweggetje is erg leuk . Zeg maar een stukje natuur tussen wat gebouwen. Wat je mischien beter zou kunnen doen, is de foto vanuit een iets andere hoek nemen, zodat 'ie wat meer 3d lijkt. Foto 3: 5.5 Deze foto is (zoals hiervoor al gezegd) veels te low poly. Plus dat het nou niet echt en interessant onderwerp is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 foto 3 was een beetje in een flauwe ( ) bui ging meer om de rare hoek dan kwaliteit kan immers het aantal polygonen ervan niet opwaarderen en de originele (1600x1200) foto daarvan ziet er wel mooi shiny uit , maar omdat ik ze hier in 800x600 pleur ..ach , laten we even vanuit een andere hoek kijken op de een of andere manier is het nog best een lastig punt om een mega mooie foto te maken deze rate ik zelf ook niet bizar hoog , maar even voor het perspectief op die 3e foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 foto 3 was een beetje in een flauwe ( ) buiging meer om de rare hoek dan kwaliteit kan immers het aantal polygonen ervan niet opwaarderen en de originele (1600x1200) foto daarvan ziet er wel mooi shiny uit , maar omdat ik ze hier in 800x600 pleur ..ach , laten we even vanuit een andere hoek kijken op de een of andere manier is het nog best een lastig punt om een mega mooie foto te maken deze rate ik zelf ook niet bizar hoog , maar even voor het perspectief op die 3e foto Hij kan er met door,maar je hebt gelijk het is een lastig punt om een foto van te maken.Ik wed moest je hem centraal trekken dat je ook een minder effect zou krijgen. Rate foto:7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 ...je hebt gelijk het is een lastig punt om een foto van te maken.Ik wed moest je hem centraal trekken dat je ook een minder effect zou krijgen.... klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SeduCtive Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 ...je hebt gelijk het is een lastig punt om een foto van te maken.Ik wed moest je hem centraal trekken dat je ook een minder effect zou krijgen.... klopt Kunnen jullie mij misschien zeggen waar dat is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) Kunnen jullie mij misschien zeggen waar dat is?? san fierro - hashburry / garcia achter de hippy shopper maar dat had je ook in de plaatjes kunnen zien Bewerkt: 4 april 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 Hier nog een paar screens,willen jullie ze raten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 1ste:9 2de:8.5 3de:10 (heb net dezelfde foto,iets anders.) Totale score:27.5 op 30 Zeer mooi. KUTGW . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 1e 9.5 2e 9 3e 8.5 mooie fotos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SeduCtive Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 jup, nette fotos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 1:10 2:10 3:10 perfect gewoon jij hebt zeker lang moeten wachten op het juiste moment! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sh Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 1e foto:9,5 2e foto:9,5 3e foto:8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 1e screen: 9 2e screen: 9,5 3e screen: 9 Echt heel goed gedaan, mooie screens! Keep up the good work! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2006 (bewerkt) 1: 9 2: 10 3: 7.7 Nice photo's! kutgw Edit: kutfw = kutgw Bewerkt: 5 april 2006 door niels_pwnt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.