coz Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) 1 2 3 4 5 6 7 :') Bewerkt: 7 april 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 1ste:8.5 2de:8 3de:9 4de:7.5 5de:7.5 6de:9 7de:7.5 Algemene indruk:Mooi. KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Leuke foto's Coz. Ik heb 'ff geen tijd om ze allemaal te raten. Maar wat je misschien nog kan doen is in een andere hoek staan (bij bijvoorbeeld foto 6), zodat het wat meer 3d lijkt. Ik moet wel zeggen dat foto 3 een prachtige foto is. Het lijkt wel een heel ander spel . Wat kan er beter: geen idee . ik vind het gewoon een 10. Hier nog een foto'tje van mij: Onderbouwde rates graag . Gr. Alex Bewerkt: 7 april 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 Ziet er weer leuk uit Coz, de 1e en de 2e zijn toch wel het mooist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 je fotos zien er supermooi uit coz (zoals eigenlijk altijd het geval is bij jouw foto's) 1e: 8,5 2e: 7,5 3e: 8,5 4e: 8 5e: 8 6e: 8,5 7e: 6,5 (dit was de enige foto die ik iets minder mooi vond, maar de rest zijn geweldig!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) tnx allen (die laatste foto was in een hele flauwe bui gemaakt/gepost ) Maar wat je misschien nog kan doen is in een andere hoek staan (bij bijvoorbeeld foto 6), zodat het wat meer 3d lijkt. zal het meenemen voor de volgende keer , om er in ieder geval ook een iets schuinere foto van te maken de grap is namelijk dat ik persoonlijk liever strak erop kijk en dan foto maak , dan heb je vaak hele mooie lijnen in de foto zitten .. maar mss komt dat omdat ik vroegah een minder goede videokaart had en geen anti aliasing aan kon zetten .. over vroeger gesproken door die foto van jou begon ik te twijfelen ik meende exact vanaf dezelfde plek eens een foto gemaakt te hebben maar kan hem niet vinden maar heb nog wel eea uit de oude doos gevonden (en dan heb ik het dus over bijna een jaar oud) 1 oude doos 2 oude doos 3 oude doos 4 oude doos en net nog ff gemaakt 5 ik kan me voorstellen dat je niet al te snel ziet wat en waar dit is ... mss helpt dit 6 7 (heb iets ontdekt zodat ik overal kan staan ) Bewerkt: 7 april 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 deze foto's vind ik iets minder dan je andere foto's maar dat komt natuurlijk doordat deze fotos zoals je al zei bijna een jaar oud zijn. foto 6 vind ik het mooist, die geef ik toch nog een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Weer wat van mij, lang niet zo mooi als die van coz, maargoed Rate please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 1ste:7 2de:6.5 3de:7.5 4de:7 Algemene indruk:Middelmatig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) @italia_juju, niet zo jezelf afkraken , je foto's zijn aardig, de 1e is het mooist. 1. 8 2. 6.5 (door de stroomdraden) 3. 6 (bijna het allerlelijkste weer dat je kan hebben in LV ) 4. 7.2 EDIT: Je foto's mogen niet breder zijn als 640 pixels (ff voor de duidelijkheid) Bewerkt: 8 april 2006 door niels_pwnt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Hier heb ik een screenshot van een deel van mijn gemodde Los Santos, Vinewood verandert in Hollywood: En hier mijn gemodde BMW 750IL Dat was het voor nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Hier heb ik een screenshot van een deel van mijn gemodde Los Santos, Vinewood verandert in Hollywood: En hier mijn gemodde BMW 750IL Dat was het voor nu Heb je ze zelf gemaakt? zoja, dan vind ik ze erg mooi, zo nee, is het eigenlijk een beetje saai om een foto van te nemen vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Die Hollywood heb ik helemaal zelf gemaakt, die BMW heb ik alleen de buitenkant van gemaakt, een vriend van mij heeft de binnenkant gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Die Hollywood heb ik helemaal zelf gemaakt, die BMW heb ik alleen de buitenkant van gemaakt, een vriend van mij heeft de binnenkant gedaan. Sorry voor offtophic, maarruh, webster, ik vind ze allebei mooi Ontophic: 1. 2. 3. 4. 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Hier nog eentje van mij: Ondrebouwde rate graag . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.