coz Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 een cam mod Software - GTA: San Andreas Camera Hack - v1.2 nou niet ineens allemaal mooiere fotos dan ik maken he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 @ coz: Bedankt voor deze mod, maar kun je misschien ook uitleggen hoe je hem moet gebruiken en instaleren? Ik snap er namelijk niet echt veel van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 1e: 8.5 Mooie ruisige omgeving. 2e: 6 Te donker 3e: 6.5 Het is niet goed geladen. 4e: 7.75 Mooi, goed moment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 @ coz: Bedankt voor deze mod, maar kun je misschien ook uitleggen hoe je hem moet gebruiken en instaleren? Ik snap er namelijk niet echt veel van. Wat je het beste kan doen is gewoon alle bestanden in 1 map doen, en dan de readme lezen, dan komt alles goed Ik snap zelf ook nog niet alles van de readme, gewoon proberen lijkt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 @ coz: Bedankt voor deze mod, maar kun je misschien ook uitleggen hoe je hem moet gebruiken en instaleren? Ik snap er namelijk niet echt veel van. Wat je het beste kan doen is gewoon alle bestanden in 1 map doen, en dan de readme lezen, dan komt alles goed Ik snap zelf ook nog niet alles van de readme, gewoon proberen lijkt me inderdaad gewoon klooien .. tis vrij lastig onder de knie te krijgen voornamelijk keypad * aan / uit 0 of 1 :o free roam 8 4 + - bewegen 6 2 omhoog omlaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Ja maar hoe installeer je het? Nadat ik dat ding met dat camera pictogram gedaan heb, krijg ik zo'n ding met zo'n balkje erin die je kan verschuiven. Als ik nu het spel opstart merk ik niet dat er iets geinstalleerd is. Ik loop altijd gewoon nog met CJ.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 nieuw: 1. ]Klikken[/url] 2. ]klik[/url] 3. ]klikkuh[/url] rate please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 1. dit is een leuke screen, maar alleen niet zo bijzonder = 7 2. zeer mooie plek, alleen jammer van die bomen, ze konden mooier = 7.5 3. mooi uitzicht, leuk met die zon, goed gedaan = 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Willen jullie deze screen even raten *Foutje* Bewerkt: 16 april 2006 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2006 Willen jullie deze screen even raten http://img466.imageshack.us/img466/5130/screenshot0587ue.jpg Het is de bedoeling dat je zelfgemaakte screens van in Gta San Andreas post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Willen jullie deze screen even raten http://img466.imageshack.us/img466/5130/screenshot0587ue.jpg Jaaa, prachtig . 'Ff de beginpost lezen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Willen jullie deze screen even raten http://img466.imageshack.us/img466/5130/screenshot0587ue.jpg Volgens mij is dat deze niet hoor. Of ziet je GTA er zo uit? LoL GTA heb je dan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 goed en nou weer ONTOPIC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Willen jullie deze screen even raten http://img466.imageshack.us/img466/5130/screenshot0587ue.jpg HUH hoe kom jij aan dat stoere Runescape icoontje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 nieuwe van mij: 1. Klikken 2. klikkuh 3. klikkerdeklik.... 4. En dit was de laatste, er liggen overigens allemaal leuke wapens daarbinnen raten aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.