Gunslinger Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 nieuwe van mij:1. Klikken 2. klikkuh 3. klikkerdeklik.... 4. En dit was de laatste, er liggen overigens allemaal leuke wapens daarbinnen raten aub 1: Ik vind deze foto een beetje saai, en hij is een beetje onduidelijk. 6 2: Technisch gezien ook niet echt een hoogstandje, maar het onderwerp is wel mooi. Dit is nou echt zo'n plekje in San Andreas waar je zo voorbij zou lopen, omdat je er eigenlijk niet op let. 7.5 3: Jammer van dat ijzeren geval links in beeld. Wat het onderwerp betreft, hetzelfde verhaal als bij foto 2. 7.2 4: Een plek waar ik tijdens het spelen niet vaak geweest ben, omdat ik zo graag Las Venturas wou verkennen. Toch een mooi gebouw, met een uitstraling van rust. 8 ___________ Het valt me op dat steeds meer mensen zich niet houden aan de maximale grootte voor afbeeldingen. Afbeeldingen mogen niet breder zijn dan 640 pixels. Bij het uploaden met ImageShack kun je je foto's automatisch verkleinen naar 640 pixels. Kies "Resize image?" "640x480 (for message boards)". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2006 Zo, ik heb ook nog even wat screens gemaakt. Hopelijk vinden jullie ze mooi, rate ze maar: Los Santos downtown, overdag: Mijn boodschappenauto: :-D Waarmee kan ik jullie van dienst zijn? Aah... Pulaski, wat zie je er lief uit als je dood bent! :-D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 LOL ! Ik had een screen van me bureaublad getoond Foutje .Hier is de juiste ; Rates and Comments zijn welkom. http://img88.imageshack.us/img88/7469/gallery585ub.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 Mooie screen, Velaro! Ik geef je een 8,5 ervoor. Enig minpuntje vind ik dat de onderkant van de foto wat kaal is, maarja, verder ziet hij er mooi uit hoor. P.S. Zou je mijn screens ook nog even willen raten? Dus die ik in mijn post boven je gepost had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 @ Julio 1. 8, mooie screen, de gebouwen staan er goed op, mooi in het midden van de foto 2. 6.5, niet zo'n leuke plek voor een screen, maar toch wel leuk met die auto 3. 10, echt een vette screen! zeer goed moment voor een screen!! 4. 8, Niet zo bijzondere foto, maar toch heel vet dat Puaski erop staat (eikel ) KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Hier nog iets door een bugje van me: Ik vind het wel wat hebben , lekker 'spooky'. Dit door diezelfde bug. (zie wolk ) Gr. Alexy Bewerkt: 20 april 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) verplaatst voor het gemak .... Bewerkt: 21 april 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Hier nog iets door een bugje van me: Ik vind het wel wat hebben , lekker 'spooky'. Dit door diezelfde bug. (zie wolk ) Gr. Alexy alexy what the hell is dat zijn da mods ofzow of cheats zeg tog niet dat dat een bug is! (bugs zijn fouten in het spel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Nog weer een paar van mij, raten maar 1. klik hier yo 2. hier klikken 3. >>>>...klik...<<<< 4. klik hier (rijmt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) [rant verwijderd om verwarring te voorkomen na post van alexy] AUB NIET DE PLAATJES QUOTEN --- plaatjes verplaatst Bewerkt: 21 april 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Hier nog iets door een bugje van me: [ig]http://img403.imageshack.us/img403/1826/gallery2311sh.jpg[/img] Ik vind het wel wat hebben , lekker 'spooky'. [ig]http://img416.imageshack.us/img416/5061/gallery2301rx.jpg[/img] Dit door diezelfde bug. (zie wolk ) Gr. Alexy alexy what the hell is dat zijn da mods ofzow of cheats zeg tog niet dat dat een bug is! (bugs zijn fouten in het spel) Nee, geen cheat / mod, maar een glitch (sorry voor bug). Dus dit komt ook niet door nightvision. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 sorry voor de extra post .. maar zo hebben we alle reacties op en over de groene en paarse plaatjes bij elkaar 1 komt dat chemisch paarse luchtje door die fabriek ? 2 reproductie van een eigen foto die al jaren op me kamer hangt 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 and last but not least 13 hoe zou het 360 graden uitzicht zijn als je wel in de santa monica pier ferris wheel kon (klik klik) en deze heb ik even tussen die posts van en over Alexy's screen gehaald voor het gemak 14 (dubbel clicken .. 2000x300) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Nog weer een paar van mij, raten maar 1. klik hier yo 2. hier klikken 3. >>>>...klik...<<<< 4. klik hier (rijmt ) Wil iemand deze effe raten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Nog weer een paar van mij, raten maar 1. klik hier yo 2. hier klikken 3. >>>>...klik...<<<< 4. klik hier (rijmt ) Wil iemand deze effe raten? 1. 7,5 (niet echt bijzonder maar wel orgineel) 2. 7 (brug staat er wel mooi op maar de rest eromheen is niet zo mooi) 3. 6 (sorry, ik vind deze screen niet echt mooi( 4. 6,5 (ook niet veel bijzonders staat hierop, alleen de brug dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) oh als we er toch om vragen .. ik hoef niet van elke foto uit mijn vorige post een rating met onderbouwde kritiek ofzo .. maar een dit-vind ik -de mooiste-uit de-serie-achtige reactie zou wel tof zijn Nog weer een paar van mij, raten maar mss een tip om je grafische opties iets hoger te zetten vlak voordat je een foto neemt (die kartelrandjes ... zie o.a. brug 2e foto ) Bewerkt: 25 april 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.