Juju Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Ja ik weet ook niet wat er met die spel aan de hand is, hij doet heel raar altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steff93 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 maarre ik heb het gedaan alleen mijn plaatje is te groot :S:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Hey Steff93, Ik zie al dat je het goedde topic hebt gevonden. Toppie! Als je een foto wilt uploaden, dan kun je dat via Imageshack.us doen. Als je dat gedaan hebt krijg je een aantal links: Plaatjes op het forum zetten:Een Thumbnail-Link: Deze gebruik je als je plaatje groter is dan 640 pixels, als je deze op het forum zet krijg je een kleinere versie van de foto. Wanneer je erop klikt krijg je de normale versie Een Hotlink-Link: Deze gebruik je als het plaatje kleiner is dan 640 pixels. Hiermee krijg je de normale versie gelijk op het forum te zien. Zoals je ziet, kun je te grote foto's ook uploaden. Als je ze dan op het forum wilt zetten, moet je de Thumbnail link gebruiken. Als het kleine foto's zijn, dan kun je gewoon de Hotlink links gebruiken! Ik hoop dat je er zo uitkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Martinozzz Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Hier nog leuke screen. Ik dacht laat ik die politieauto eens meeslepen met agenten erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Ja maar hoe installeer je het? Nadat ik dat ding met dat camera pictogram gedaan heb, krijg ik zo'n ding met zo'n balkje erin die je kan verschuiven. Als ik nu het spel opstart merk ik niet dat er iets geinstalleerd is. Ik loop altijd gewoon nog met CJ.. zie ineens dat ik er nog geen antwoord op had gegeven dat draait het al .. kan je het activeren met keypad * (lees eerst even goed de meegeleverde readme) ps .. nog iemand die ook maar iets aan feedback wil geven over 1 van de fotos uit vorige serie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 @ CoZ, Mooie screen, een 8, en het zou een 9 geweest zijn als het ook nog eens overdag en zonnig was. Leuk zo, met die boerderij . Nu nog een screen van mij : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 Haha leuke screen, niels_pwnt. Echt grappig hoe die agent rent voor zijn leven! Ik geef je een 8 (foto op een mooi moment genomen ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 een echt goede screen ik geef er 8.5 voor!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DvDGta Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Hier nog leuke screen.Ik dacht laat ik die politieauto eens meeslepen met agenten erin. vet!!, waar kan je die sleep auto jatten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Hier staan de plekken Ze rijden ook gewoon rond in GTA, bij mij vaak bij vliegvelden en industrie-dinges Bewerkt: 5 mei 2006 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Haha die politie hij komt zo op je afrennen lijkt wel ''IK KOM JE HALE'' haha Nja hier nog wat pics van Moi ze zijn al best oud nog van 2004 ofzo, maar maakt niks uit. Ik vond het eens tijd worden dat ik eens wat postte ''Balla O.G. comin' through'' haha BALLA ''Oh No! File!'' FIRE IN THA DOJO! ''I like fire'' , ''Yeah, keep talking!'' Pyromaan als vriendin, hmmm interessant! Sorry voor slechte kwaliteit, met camera geknip :$ GreETzz,, Moi Bewerkt: 6 mei 2006 door Death333 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Deze screen had ik ook nog op mijn computer staan (had ik een paar maandjes geleden gemaakt maar nooit wat mee gedaan). Op deze screen zie je dat Catalina achterop mijn moter zit (tijdens missie), en het valt me op als je de moter dan van de zijkant bekijkt dat Catalina een stuk uit haar hoofd mist . Aanvaard het met eigen ogen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Deze screen had ik ook nog op mijn computer staan (had ik een paar maandjes geleden gemaakt maar nooit wat mee gedaan). Op deze screen zie je dat Catalina achterop mijn moter zit (tijdens missie), en het valt me op als je de moter dan van de zijkant bekijkt dat Catalina een stuk uit haar hoofd mist . Aanvaard het met eigen ogen: die is misschien wat mooier voor het bugs and glitches topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 @ CoZ, Mooie screen, een 8, en het zou een 9 geweest zijn als het ook nog eens overdag en zonnig was. Leuk zo, met die boerderij .Nu nog een screen van mij : ik vind em vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) 1 2 ik vind em vet! kun je aub het plaatje uit je quote halen Bewerkt: 7 mei 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.