Jump to content

Home Made Screens


killerbee

Recommended Posts

  • Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ikkes

    69

  • Svenie

    60

  • Flame^

    59

  • Juju

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Steff93,

Ik zie al dat je het goedde topic hebt gevonden. Toppie! :tu:

Als je een foto wilt uploaden, dan kun je dat via Imageshack.us doen. Als je dat gedaan hebt krijg je een aantal links:

Plaatjes op het forum zetten:

Een Thumbnail-Link: Deze gebruik je als je plaatje groter is dan 640 pixels, als je deze op het forum zet krijg je een kleinere versie van de foto. Wanneer je erop klikt krijg je de normale versie

Een Hotlink-Link: Deze gebruik je als het plaatje kleiner is dan 640 pixels. Hiermee krijg je de normale versie gelijk op het forum te zien.

Zoals je ziet, kun je te grote foto's ook uploaden. Als je ze dan op het forum wilt zetten, moet je de Thumbnail link gebruiken. Als het kleine foto's zijn, dan kun je gewoon de Hotlink links gebruiken!

Ik hoop dat je er zo uitkomt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar hoe installeer je het? Nadat ik dat ding met dat camera pictogram gedaan heb, krijg ik zo'n ding met zo'n balkje erin die je kan verschuiven. Als ik nu het spel opstart merk ik niet dat er iets geinstalleerd is. Ik loop altijd gewoon nog met CJ.. :?

zie ineens dat ik er nog geen antwoord op had gegeven

dat draait het al .. kan je het activeren met keypad *

(lees eerst even goed de meegeleverde readme)

galery284_sm.jpg

ps .. nog iemand die ook maar iets aan feedback wil geven over 1 van de fotos uit vorige serie ?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha die politie hij komt zo op je afrennen lijkt wel ''IK KOM JE HALE'' haha :schater:

Nja hier nog wat pics van Moi 8)

ze zijn al best oud nog van 2004 ofzo, maar maakt niks uit.

Ik vond het eens tijd worden dat ik eens wat postte :)

''Balla O.G. comin' through'' haha

BALLA

''Oh No! File!''

FIRE IN THA DOJO!

''I like fire'' , ''Yeah, keep talking!''

Pyromaan als vriendin, hmmm interessant!

Sorry voor slechte kwaliteit, met camera geknip :$

GreETzz,, Moi :cya:

Bewerkt: door Death333
Link to comment
Delen op andere websites

Deze screen had ik ook nog op mijn computer staan (had ik een paar maandjes geleden gemaakt maar nooit wat mee gedaan).

Op deze screen zie je dat Catalina achterop mijn moter zit (tijdens missie), en het valt me op als je de moter dan van de zijkant bekijkt dat Catalina een stuk uit haar hoofd mist :D. Aanvaard het met eigen ogen:

stukhoofdcatalineweg8et.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Deze screen had ik ook nog op mijn computer staan (had ik een paar maandjes geleden gemaakt maar nooit wat mee gedaan).

Op deze screen zie je dat Catalina achterop mijn moter zit (tijdens missie), en het valt me op als je de moter dan van de zijkant bekijkt dat Catalina een stuk uit haar hoofd mist . Aanvaard het met eigen ogen:

die is misschien wat mooier voor het bugs and glitches topic

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...