Bling Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 mooie fotos coz!! vooral die 2e, het lijkt net een schilderij en je kunt er echt goed de diepte in zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Wat vinden jullie hiervan? Ik heb hem net geschoten, ik verveelde me.. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Wat vinden jullie hiervan?Ik heb hem net geschoten, ik verveelde me.. :$ relaxed en mooi , ik hou er wel van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Heel mooi gemaakt ruurd31, het water eronder ziet er ook mooi glanzend uit en het landschap erachter is ook mooi Ga je nog maar vaker vervelen want dan maak je misschien wel weer zo'n mooie foto Bewerkt: 10 mei 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Hier mijn eerste screen die ik hier plaats. Vond hem wel grappig om te maken, helaas is CJ een beetje donker... Edit: ik doe zo de foto plaatsen... Edit 2: foto erbij gedaan Edit 3: antwoord op vraag RogierS.: Dit zijn gewoon een aantal van die kastjes naast elkaar zeg maar Die kastjes die je kan laten ontploffen (ontploffer zit in zijn hand). CJ vind ik wel cool zo, alleen helaas heeft hij gene spieren, aangezien die er telkens weer afgingen Bewerkt: 13 mei 2006 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RogierS. Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Wel mooi, vooral je CJ vind ik origineel. Wat blaas je nou achter je op? Mijn eigen screen, let niet op de compositie ofzo. Ik kan mooiere screens maken. Maar deze vond ik gewoon leuk om te plaatsen: Bewerkt: 13 mei 2006 door RogierS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShortY- Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 Mooie Cj's en ontploffingen Alleen in het vervolg zou ik eens wat meer aan de grafische instellingen doen als je een screen gaat maken, want nu zie je veel te grote pixels, en dat is niet mooi. Je kunt beter anti-aliasing aanzetten als je een screen gaat maken, dan ziet alles er veel gelikter uit. Hier heb je een voorbeeld van hoe ant-aliasing in zijn werk gaat: de bovenste streep is zonder anti-aliasing, dus gewoon aliased, en de onderste is anti-aliased. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 sorry voor het 'offtopic' vraagje, maar had je het nu tegen mij of tegen RogierS.? Als je het tegen mij had: hoe kan je dat anti-alias aanzetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foxr Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 SPEL OPSTARTEN OPTIONS -> DISPLAY SETUP -> ADVANCED -> ANTI ALIAS (op 3 zetten met de pijltjes en op ENTER drukken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 ok, bedankt maar kan je daar ook mee 'spelen' of is dit alleen goed voor de screens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 ok, bedankt maar kan je daar ook mee 'spelen' of is dit alleen goed voor de screens? probeer het .. bevalve uit (0) en max (3) is er natuurlijk ook nog standje 1 en 2 nu weer terug ontopic niet mijn beste shot , maar voor een 'en nu terug ontopic plaatje' goed genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Weer een rustgevende screen coz. Zoals je zegt niet 1 van je beste maar zeker de moeite waard om te raten. Ik geef je screen een 8.5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Ene Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) attachmentid=9079] De nieuwste tom tom navigatiesystemen brengen je tot aan de de deur. nouja... ze heben gelijk Martijn[ Bewerkt: 14 mei 2006 door Die Ene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) attachmentid=9079]De nieuwste tom tom navigatiesystemen brengen je tot aan de de deur. nouja... ze heben gelijk Martijn[ edit: sorry ik zag je plaatje niet :$ mijn excuses Ontopic: Ik had zin om deze stunt uit te halen vlakbij San Fierro Bewerkt: 14 mei 2006 door Robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) je kon beter over een iets lagere brug, ik bedoel dit kan ik en andere denk ik ook wel met een hydra. maar toch goed gedaan Bewerkt: 15 mei 2006 door plippop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.