sido Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Ik heb voor mezelf een nieuw type roadtrain gemaakt , ook jij kunt hem maken. Heeft iemand dit al uitgevonden (zie screenshot)? http://img226.imageshack.us/img226/8267/roadtrain2ni.png (als je dat ook wilt doen wel 8eraan beginnen anders lukt het niet ) >>> Door .Levi.: Je kunt je screens in het Home Made Screens topic posten. Ik voeg jou topic wel daarmee samen.<<< Bewerkt: 16 mei 2006 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Ik heb nog even wat screens gemaakt,dit zijn ze: Willen jullie ze even raten. Bewerkt: 18 mei 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Leuke screens hoor, ik heb er ook een paar gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Een paar het zijn er veel maarja ik vind ze wel cool maar toch ookw eer niet ik geef je een 6.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 @ Svenie, je foto's zijn prachtig hoor! Waarom doe je niet mee aan de san andreas foto contest? Je kan je foto's nu nog insturen hoor. Dit geldt ook voor de andere mensen die graag screens maken in San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Het zijn er een paar vergeleken bij de 1078 die ik op mn computer heb staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stan O. Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) hier is de mijne : willen jullie hem raten? Bewerkt: 22 mei 2006 door GTASUPAFreak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
byze Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Ik vind m een beetje wazig, kan je geen duidelijkere foto maken ? Bewerkt: 23 mei 2006 door byze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
erterer0 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) http://img139.imageshack.us/my.php?image=gallery55nm.jpg idioot je mag hier geen foto`s knippen ! Bewerkt: 24 mei 2006 door erterer0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Fake screen Bewerkt: 25 mei 2006 door fuffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 Die eerste is een beetje wazig en die laatste is dat witte sneeuw? In ieder geval zijn sommige leuk en andere niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) hier een screen ik weet niet of dit mag maar ik wil hem wel edditen hier op mijn site kan je alle screens zien http://www.freewebs.com/gta-real-waltrouge/libertycity.htm Bewerkt: 26 mei 2006 door fuffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 Leuke screens hoor, ik heb er ook een paar gemaakt. kijk! dit zijn nou nog eens mooie screens!, er zit van alles een beetje in, actie, landschap, gangs en ga zo maar door. die brand was ook erg realistisch, hoe lang heb je wel niet over die screens gedaan?! ik geef ze een 9! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Leuke screens hoor, ik heb er ook een paar gemaakt. [ kijk! dit zijn nou nog eens mooie screens!, er zit van alles een beetje in, actie, landschap, gangs en ga zo maar door. die brand was ook erg realistisch, hoe lang heb je wel niet over die screens gedaan?! ik geef ze een 9! Hij heeft inderdaad erg geinige foto's, lekker realistis, die 2de foto vind ik wel vet cool Voortdoen met foto's trekken zouw ik zeggen ! Bewerkt: 1 juni 2006 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2006 Ik ben nu bezig met een website waar ik een heleboel fotos op ga zetten en ook nog wat andere dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.