Jump to content

Home Made Screens

killerbee

Recommended Posts

(Grappig filmpje CenMan, liften op een tram in SF is ook een van mijn favoriete bezigheden)

Hieronder mijn screen van een mooi stadsbeeld van Los Santos. En nog een beeld van het zeer corrupte optreden van de LSPD. En omdat ik het toch niet kon laten nog een 18+ screen :bonk::bonk::bonk:

post-20671-1149167157_thumb.jpg

post-20671-1149167180_thumb.jpg

EDIT: laatste plaatje verwijderd wegens extreem choquerende en aanstootgevende inhoud. :bonk:

post-20671-1149167426.jpg

Bewerkt: door Michiel GTA Holland
Delen op andere websites

• Reacties 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ikkes

69

• Svenie

60

• Flame^

59

• Juju

54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noem het maar: "appache helikopter die op weg is naar de Dessert voor een reddingsmissie". Ofzoiets :puh: ...

Bedankt voor de 7,5 :) . Kan iemand de andere screens ook 'ff raten?

Bewerkt: door Alexy
Delen op andere websites

(Grappig filmpje CenMan, liften op een tram in SF is ook een van mijn favoriete bezigheden)

Hieronder mijn screen van een mooi stadsbeeld van Los Santos. En nog een beeld van het zeer corrupte optreden van de LSPD. En omdat ik het toch niet kon laten nog een 18+ screen :bonk::bonk::bonk:

post-20671-1149167157_thumb.jpg

post-20671-1149167180_thumb.jpg

post-20671-1149167426.jpg

even over plaatje 3:

wie is dat en waar kan je haar vinden??

Delen op andere websites

Ik denk niet dat die daar normaal te vinden zijn. Misschien heeft hij de code: LIFESABEACH gebruikt. Maar dan hoor je nog geen naakte mensen te zien. En omdat die vrouw een Tec-9 heeft, heeft hij misschien de code: FOOOXFT (code dat alle peds wapens hebben). Of het is gewoon een mod. Verder is het volgens mij in de buurt Jefferson/Glen Park.

SD

Delen op andere websites

Ik heb inderdaad een beetje zitten rotzooien met de bestanden van het spel. Ik heb het naaktmodel van Millie Perkins gebruikt en ook van de andere girlfriends, en ik heb de leden van de Ballas daardoor vervangen. er lopen dan hele gangs van naakte vrouwen door Los Santos. :puh::bonk:

Delen op andere websites

Ik heb inderdaad een beetje zitten rotzooien met de bestanden van het spel. Ik heb het naaktmodel van Millie Perkins gebruikt en ook van de andere girlfriends, en ik heb de leden van de Ballas daardoor vervangen. er lopen dan hele gangs van naakte vrouwen door Los Santos. :puh::bonk:

leuk plaatje , maar haal hem maar weg

ik heb ooit al eens op me kop gekregen voor een slechte animatie waar om het begrip dirty sanches (je weet wel, de motor) uit te leggen (google maar), laat staan een plaatje dat er een paar borsten te zien zijn die in gta zitten.

mij zal het persoonlijk niet jeuken hoor, maar zou jammer zijn als je een warn krijgt om een paar borsten op een forum (waar de gemiddelde leeftijd 14 jaar is rondom een spel die je pas met 18+ mag spelen :sst: ) .... maar goed ik heb de regels niet bedacht ik wijs je er alleen even op

Delen op andere websites

Je site is leuk. Mooie screens en alles, alleen moet ik je filmpje nog bekijken, ga ik nu doen ;)

:bier:

EDIT: Per ongeluk 2 keer dezelfde zin opgeschreven... :clown:

Bewerkt: door niels_pwnt
Delen op andere websites

• 2 weken later...
Ik heb een website gemaakt waar ik er en heleboel heb opgezet.

...

Zeg aub even wat jullie er van vinden ;)

Er zitten op je website best wel leuke screns. Ik ga hier verder geen beoordeling op geven omdat,

Ik wil niet als een moderator over komen, maar je mag in dit forum geen reclame maken voor je eigen site. Zo staat het in de regels en hier dient iedereen zich aan te houden. Verder zie ik het nu ook niet om hier een link te posten. Hier dient men zijn Homemade screens (Thuis gemaakte) screens te plaatsen.

Je kan ook gewoon je screens hier posten, doe dit wel door je bericht te editen (aanpassen) ipv. Een nieuw bericht te plaatsen.

En Coz, je voelt hem al aankomen; Waarom begin je niet een bedrijf die screens maken voor andere mensen tegen betaling. Ik vind het zo mooi om naar jou screens te kijken, zo duidelijk. Scherp en precies op de juiste plek. Kun je me dat ook leren? :klap:

Delen op andere websites

En Coz, je voelt hem al aankomen; Waarom begin je niet een bedrijf die screens maken voor andere mensen tegen betaling. Ik vind het zo mooi om naar jou screens te kijken, zo duidelijk. Scherp en precies op de juiste plek. Kun je me dat ook leren? :klap:

mini-tut

- duidelijk, scherp ...

ga eerst op de goede plek staan (liefst vlak voor de perfect goede tijd anders sta je er zo lang :puh: ) , zet grafische opties zo hoog mogelijk (dat je nog wel beeld hebt , maar het spel kneiterlangzaam loopt - boeit niet je staat toch stil :puh: ) , maak foto en weer terugzetten naar je eigen instellingen

zo maak ik alle fotos op 1600x1200x32 met 3keer anti aliasing ..

ff kopietje maken , openen in bijv paint :puh:

schalen - 50% (800*600) en dan 80% (=640*480)

zodat ze postbaar zijn :)

(schalen altijd met mooie getallen doen, bij die eerste 50% worden 3/4 van de pixels overbodig/weggegoid/samengevoegd

stel je eens raster voor van 8x8 blokken .. dan is het moeilijker om een scherp beeld te berekenen bij schaling van 23% of 17% . dan bij 20% .. terwijl daarna door afronding toch hetzelfde aantal pixels over blijft)

pak de lego er maar bij :puh: )

editje

maak gebruik van zo veel mogelijk rechte lijnen als het kan en uitkomt voor je foto, zowel horizontaal, verticaal als diagonaal

ondanks de antialiasing zal een schuine lijn onder een rare hoek altijd iets gekarteld overkomen

daarnaast is in de map op veel plekken ook mooie lijnen te zien

dit kan ik best met paar fotos laten zien

maar niet nu - 5 uur :D

editje - wordt nog langere edit

-precies op de juiste plek...

beetje haxoren :D

veel plekjes onthoud ik gewoon door veel spelen - alszijnde mooie plek

als ik niet goed kan staan dan pak ik een mod waarmee de camera op elke plek te plaatsen is :o

zoals best duidelijk te zien in laatste foto - link staat ergens in dit topic , maar pm anders maar

-

en niet zon slecht idee - webshopje maken is niet zo moeilijk :D

bedankt voor compliment :)8)

Bewerkt: door coz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...